آفتاب

مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم برگزار شد

مراسم تشییع پیکر دو تن از شهدای مدافع حرم برگزار شد

مراسم تشییع پیکر شهدای مدافع حرم امین کریمی و عبدالله باقری برگزار شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مراسم تشیع پیکر شهدای مدافع حرم امین کریمی و عبدالله باقری صبح امروز از مقابل سپاه حفاظت انصارالمهدی، و با حضور علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، حسین فریدون دستیار ارشد رئیس جمهور، حجت‌الاسلام شهیدی فر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد حسن ابوترابی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور پیشین، تعدادی از فرماندهان سپاه، مسئولین کشوری و لشگری و جمع کثیری از مردم برگزار شد.

در این مراسم فرمانده سپاه انصارالمهدی در سخنانی اظهار کرد: این شهدای عزیز ما مدافع حرم اهل بیت (ع) بودند و به میدان رفتند تا زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) یک بار دیگر سیلی نخورند. ممکن است امروز آنها در زمین مقدس جمهوری اسلامی دفن شوند اما آرمانشان افراشته است و دفن نخواهند شد.

سردار علی اصغر گرجی‌زاده ادامه داد: ما ظاهرا این شهدا را از دست دادیم ولی در واقع آنها را به دست آوردیم. مااز آنها جز خوبی چیزی ندیدیم و سراغ نداریم آنها با پافشاری خودشان به جبهه سوریه رفتند و جنگیدند.

وی همچنین گفت:این عزیزان سربازان اباعبدالله (ع) هستند و خطاب به خدا می‌گوییم که خدایا این شهیدی که پیش روی ماست بنده توست و از تو می‌خواهیم از آنها به خوبی پذیرایی کنی.

شهیدان امین کریمی و عبدالله باقری هفته گذشته در حین عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام

کد N1006728

وبگردی