آفتاب
کولیوند با اشاره به نشست کمیسیون شوراها اعلام کرد؛

عدم حضور وزیرکشور برای پاسخ به سوال ۹ نماینده/ یک سوال به صحن رفت

عدم حضور وزیرکشور برای پاسخ به سوال ۹ نماینده/ یک سوال به صحن رفت

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس، از عدم حضور وزیر کشور در نشست امروز این کمیسیون برای پاسخ به سوال ۹ نماینده خبر داد و گفت: یک مورد از سوالات، مستقیم به صحن علنی ارسال شد.

محمدجواد کولیوند در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، اظهار داشت: قرار بود در جلسه امروز، آقای رحمانی‌ فضلی وزیر کشور برای پاسخ به سؤالات ۹ نفر از نمایندگان در کمیسیون حضور یابد که ظاهراً به دلیل شرکت در جلسه‌ای برای تدوین برنامه ششم توسعه در نهاد ریاست جمهوری، در کمیسیون شرکت نکرد.

وی با اشاره به عدم حضور وزیر کشور در چند جلسه اخیر این کمیسیون، عنوان کرد: از ۹ نماینده‌ای که از وزیر کشور سؤال داشتند، دو نفر فعلا سؤال خود را به تعویق انداختند و هفت نفر دیگر هم در طرح سؤال خود اصرار دارند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: وظیفه کمیسیون این است که اگر نماینده‌ای اجازه به تعویق انداختن سؤالی را نمی‌دهد، سؤال را مستقیم به صحن علنی مجلس ارسال کند.

کولیوند خاطرنشان کرد: بر این اساس از هفت نماینده‌ای که امروز بر سؤال خود اصرار داشتند، آقای آقامحمدی نماینده خرم‌آباد درخواست ارجاع سؤال خود به صحن علنی را داشت که به این ترتیب عمل می‌شود.

کد N1006198

وبگردی