آفتاب
معاون سیاسی استاندار خراسان‌شمالی:

دعواهای سیاسی منجر به دلسردی مردم در انتخابات نشود

دعواهای سیاسی منجر به دلسردی مردم در انتخابات نشود

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌شمالی گفت: با توجه به این که در انتخابات دعواهای سیاسی وجود دارد، نباید این مهم منجر به دلسردی مردم شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)،منطقه خراسان‌شمالی،محمد رحیم نوروزیان در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان خراسان شمالی اظهار کرد: همواره دعواهای سیاسی در انتخابات بوده و باید این امر به عنوان نمک انتخابات سبب رونق شور و نشاط شود. دعواهای سیاسی باید در چارچوب قانون و مقررات باشد نه این که منجر به دلسردی مردم در انتخابات شود.

وی افزود: باید همه دستگاه های اجرایی و رسانه ها به ویژه صداو سیما تلاش کنند تا مشارکت مردم در انتخابات بیش از پیش افزایش یابد.

وی با بیان این‌که «پیش‌بینی می‌شود مشارکت خوبی از سوی مردم در انتخابات سال جاری صورت گیرد»، خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی شرکت در انتخابات حق همه افراد است و همه به حضور، در انتخابات با یک نگاه تکلیفی و به عنوان حق مهم می‌نگرند.

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: با توجه به این‌که مبنای مردم در کشور مبنایی دینی و مذهبی است؛ بنابراین هر زمان احساس تکلیف کنند از حق خود صرف نظر نخواهند کرد.

وی یادآورشد: سیاست دولت و وزارت کشور حضور حداکثری مردم ،ایجاد شور و نشاط سیاسی برپایی انتخابات سالم و شفاف در جمهوری اسلامی است که باید همه مسئولان به منظور تحقق، به این موارد به صورت ویژه توجه کنند.

وی با تاکید بر حضور همه سلایق در چارچوب قانون در انتخابات ،یادآورشد: در صورت ایجاد درک صحیحی از تاثیرگذاری مشارکت افراد در تعیین سرنوشت کشور به طور حتم حضور مردم در انتخابات بیشتر خواهد شد.

نوروزیان خاطرنشان کرد: دو انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی از اهمیت به سزایی برخوردار است؛ بنابراین باید زمینه حضور حداکثری مردم در این انتخابات فراهم شود.

انتهای پیام

کد N1006025

وبگردی