آفتاب
مشاور استاندار ایلام؛

آماده خلق حماسه‌ای دیگر برای مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم

آماده خلق حماسه‌ای دیگر برای مشارکت حداکثری در انتخابات هستیم

مشاور استاندار و رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان ایلام گفت: مردم ایلام با دانش سیاسی بالا و شور و هیجان ملی آماده خلق حماسه دیگر برای مشارکت حداکثری در انتخابات هستند.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، بهمن جلیلیان در پانزدهمین نشست ستاد انتخابات استان اظهار کرد: در فاصله حدود چهار ماه تا زمان برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری، شاهد برگزاری نشست‌های متعددی توسط نامزدهای احتمالی در اماکن مختلف به ویژه منازل بزرگان و معتمدین طوایف هستیم.

وی افزود: مردم ایلام در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره از نظر میزان شرکت در انتخابات جزو استان‌های برتر کشور بوده‌اند و امیدواریم امسال نیز شاهد حضور حداکثری و با نشاط آنان در پای صندوق‌های رای باشیم.

وی از رصد اخبار انتخابات استان و پوشش آن در سایت استانداری در قالب بولتن الکترونیک خبر داد و گفت: تشکیل مجمع عمومی روابط عمومی‌ها با محوریت انتخابات و فضاسازی انتخاباتی و تبلیغات محیطی دستگاه‌ها به منظور تشویق مردم برای حضور در انتخابات از برنامه‌هایی است که در دستور کار ستاد انتخابات استان قرار دارد.

مشاور استاندار و رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان ایلام خاطرنشان کرد: مصاحبه استاندار، معاون سیاسی، فرمانداران و فعالان سیاسی جناح‌های مختلف سیاسی با صدا و سیمای مرکز ایلام پیرامون انتخابات و بررسی شاخص‌های انتخاب خود در استان از برنامه‌هایی است که در دستور کار قرار دارد.

وی هم‌چنین از تشکیل کمیته‌های متناظر در شهرستان‌های استان ایلام در جهت ایجاد شور و شوق در بین مردم و کاندیداها برای شرکت در انتخابات خبر داد و گفت: نباید انتظار داشته باشیم تمام طول سال فضای انتخاباتی در استان دیده شود بلکه باید به سمتی حرکت کنیم که در 2 ماه منتهی به تاریخ انتخابات شور و شوق در مردم برای مشارکت حداکثری در انتخابات افزایش یابد.

وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید تمام تلاش خود را بکار بسته تا در سایه رعایت قانون زمینه حضور تمامی جریان‌ها و گروه‌های سیاسی را در کارزار انتخابات فراهم آورد تا شاهد حماسه سیاسی دیگری در کشور باشیم.

دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

کد N1005982

وبگردی