آفتاب
نماینده اقلیم کردستان در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری مهر:

خبرگزاری مهر پیام آور دوستی و همدلی بیشتر برای مناطق کردی است

خبرگزاری مهر پیام آور دوستی و همدلی بیشتر برای مناطق کردی است

نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران ضمن تقدیر از راه اندازی سرویس زبان کردی خبرگزاری مهر، گفت: این خبرگزاری پیام آور صلح، همدلی و همکاری بیشتر برای کردها در منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، «ناظم دباغ» ظهر امروز دوشنبه ضمن بازدید از خبرگزاری مهر با مدیرعامل و جمعی از مدیران این رسانه از نزدیک دیدار و گفتگو کرد و از اقدام مهر برای راه اندازی سرویس زبان کردی تقدیر کرد.

وی در ابتدای این دیدار ضمن تقدیر از مدیرعامل خبرگزاری مهر برای راه اندازی سرویس زبان کردی، گفت: به راستی که این کار یک نیز رسمی در ایران بود و امیدوارم که مدیران مهر این کار را حمایت کرده و با قدرت ادامه دهند.

نماینده اقلیم کردستان عراق در ایران افزود: من هم به عنوان نماینده اقلیم و هم به عنوان یک کرد از این اقدام خبرگزاری مهر تقدیر می کنم و بدون شک این اقدام در مناطق کردی تاثیر بسیار زیادی به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه حوزه کردی نیازمند فعالیت های بیشتر رسانه ای است، گفت: بدون شک در این عصر رسانه ها می توانند باعث همدلی و وحدت بیشتر شوند و بدون شک مهر در حوزه مناطق کردی می تواند پیام آور این ویژگی های مثبت باشد.

ناظم دباغ گفت: امروز در شرایطی قرار داریم که منطقه خاورمیانه با حوادث مختلفی مواجه است و به همین دلیل باید تلاش کرد با فعالیت های رسانه ای با رعایت صداقت و امانت برای همدلی و همکاری بیتشر تلاش شود.

ناظم دباغ بعد از برگزاری نشست با مدیر عامل خبرگزاری مهر از بخش های مختلف این رسانه بازدید و در پایان در یک گفتگوی خبری با حضور خبرنگاران مهر حضور پیدا کرد.

کد N1005888

وبگردی