آفتاب

رضایی: انتصابات در آموزش و پرورش را ستادهای انتخاباتی تعیین می‌کنند

رضایی: انتصابات در آموزش و پرورش را ستادهای انتخاباتی تعیین می‌کنند

نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی نسبت به عملکرد وزیر آموزش و پرورش در این وزارت‌خانه انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، محمد ابراهیم رضایی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) در تذکری به وزیر امور خارجه گفت: واقعه منا باید با جدیت پیگیری شود تا خون به نا حق ریخته حجاج فراموش نشود و چهره‌ی خائنین به اسلام و ابن زیاد‌ها و شمر و حرمله‌های زمان شناخته شده و رسوا و تنبیه گردند.

وی همچنین خطاب به وزیر نیرو اظهار کرد:‌ اجرای پروژه‌ی خط انتقال آب به شهرستان خمین دو سال است که به پیمانکار واگذار شده اما این شرکت قادر به اجرای پروژه نبوده و عملا پیشرفت قابل قبولی نداشته است. این در حالی است که شهرستان به علت خشکسالی رو به بحران است.

نماینده مردم خمین در مجلس خاطر نشان کرد:‌ آقای وزیر سازمان تحت مسئولیت شما بیمار و دچار گرفتاری فساد و رابطه بازی است. چاره‌ای بیندیشید که فردا دیر است.

رضایی همچنین در تذکری به وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته و مطالبات آنها و توجه به کرامت و معیشت فرهنگیان باید اولویت وزیر باشد. محل تعلیم و تربیت، محل بازی سیاسی نیست و قربانی کردن آموزش و پرورش زیر پای باندهای بی‌ارزش سیاسی، گناهی بزرگ و خیانت به نظام و امام و شهداست. در حال حاضر انتصابات در آموزش و پرورش را ستادهای انتخاباتی تعیین می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در ادامه اظهار کرد: آقای وزیر قلع و قمع نیروهای مومن و انقلابی و ایثارگر و خانواده شهدا امروز در کارنامه شما ثبت شده که نمایندگان باید چاره‌ای برای آنها بیندیشند.

وی در پایان به وزیر صنعت و معدن و تجارت درباره‌ی وضعیت اداره‌ی شهرک‌های صنعتی تذکر داد.

انتهای پیام

کد N1005589

وبگردی