آفتاب
معاون سیاسی استاندار اردبیل:

مسوولان در برگزاری انتخابات سالم و قانونی نقش مهمی دارند

مسوولان در برگزاری انتخابات سالم و قانونی نقش مهمی دارند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: مسوولان اجرایی هریک از شهرستان‌ها در برگزاری سالم و قانونی انتخابات پیش رو نقش مهمی دارند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اردبیل، طاهر شریفی در سمینار فرمانداران و بخشداران استان اردبیل در استانداری با بیان این‌که «برگزاری سالم انتخابات وظیفه همه است»، خاطرنشان کرد: فرمانداران و بخشداران با حضور مستمر در بین مردم از سوءاستفاده‌های احتمالی و تبلیغاتی برخی افراد در این عرصه جلوگیری کنند.

وی افزود: فرمانداران و بخشداران استان با بهره‌گیری حداکثری از توان مردم و رصد دقیق فعالیت های انتخاباتی کاندیداها برای ایجاد فضای پرشور انتخاباتی مبادرت کنند.

وی با اشاره به این‌که «نمایندگان فعلی حوزه‌های انتخابیه استان اردبیل به موجب قانون تا آخرین روز مسوولیت در مجلس شورای اسلامی نماینده همه ما هستند» یادآور شد: لازم است در پیگیری مسائل استان و درراستای مصالح مردم همکاری‌های لازم با آنان انجام شود.

رییس ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: مسوولان اجرایی هریک از شهرستان‌ها درصورت مشاهده هرگونه شبهه‌افکنی و زیرسوال بردن غیرمنصفانه خدمات دولت از سوی هر یک از کاندیداها با پاسخگویی دقیق و متین به افکار عمومی این قبیل رفتارهای نادرست را خنثی کنند.

اقبال عباسی معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار هم در این جلسه با اشاره به اثرگذاری تصمیمات مدیریتی فرمانداران در توفیقات استان، از آنان خواست با مدنظر قرار دادن مشاوره های کارشناسان حقوقی دستگاه خدمتی ، برای انجام صحیح و به موقع امور مربوط به انتخابات با همت مضاف تلاش کنند.

انتهای پیام

کد N1005384

وبگردی