آفتاب

هشدار سرویس مخفی آلمان نسبت به ورود افراطیون تحت پوشش پناهجویان

هشدار سرویس مخفی آلمان نسبت به ورود افراطیون تحت پوشش پناهجویان

سرویس مخفی آلمان نسبت به سیاست درهای باز دولت برلین در قبال پناهچویان و ورود افراط گرایان به داخل کشور هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه دیلی تلگراف، آژانس‌های اطلاعاتی آلمانی نگرانی عمیق خود را بابت ورود گسترده مهاجران به داخل کشور که دارای دیدگاه های افراطی هستند، ابراز کردند.

در یکی از اسناد امنیتی نسبت به پیامدهای مخرب سیاست درهای باز دولت برلین درقبال پناهجویان و آوارگان و ورود میلیون ها تن از آنها هشدار داده شد و آمده است: ما در حال وارد کردن افراط گرایان، اعراب ضد یهود،‌ درگیریهای قومی و ملی سایر مردم و همچنین درک متفاوتی از جامعه به داخل کشور هستیم.

منابع امنیتی همچنین نگرانی خود را بابت عدم الحاق و پیوستگی مهاجران به جامعه آلمان ابراز کرده و گفتند که این افراد قبلا در جوامع منزوی ساکن بودند و حال ادغام آنها به جامعه آلمان کاری دشوار است.

در این سند امنیتی که در روزنامه "ولت آم سونتاگ" منتشر شده، آمده است: آژانس های امنیتی آلمان در موضع حل این مشکل مربوط به امنیت و افزایش واکنش مردم آلمان نیستند.

یکی از مقام های ارشد امنیتی دولت آلمان به این روزنامه گفت:‌ ورود بیش از حد مهاجران به کشور از مناطق مختلف جهان به بی ثباتی در کشور منجر می شود. جریان اصلی جامعه مدنی رو به رادیکالی شدن می رود چون اکثریت مردم کشور مهاجران را نمی خواهند و این مساله از جانب سیاستمداران به آنها تحمیل شده است.

انتهای پیام

کد N1005378

وبگردی