آفتاب

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یکی از پایگاه‌های قسام در غزه را بمباران کردند

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یکی از پایگاه‌های قسام در غزه را بمباران کردند

شبکه المیادین اعلام کرد که دکل مخابراتی مقاومت در منطقه المغازی در مرکز غزه هدف قرار گرفته است. جنگنده‌های "اف 16" رژیم صهیونیستی شامگاه روز سه‌شنبه یکی از پایگاه‌های گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس در شرق اردوگاه المغازی در مرکز غزه را بمباران کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه المیادین، در پی بمباران این پایگاه گردان‌های قسام در استان مرکزی غزه، صدای انفجارهای شدیدی از این منطقه شنیده شد و دود غلیظی در آسمان منطقه شکل گرفته است.

در پی این حمله، خسارت های سنگینی به این پایگاه قسام وارد آمده است اما هنوز در مورد تلفات جانی احتمالی این حمله خبری منتشر نشده است.

این در حالی است که جنگنده های رژیم صهیونیستی شامگاه روز دوشنبه به طور گسترده در آسمان باریکه غزه به پرواز درآمده و در حال گشت زنی بودند.

شهدا به 61 نفر از جمله 14 کودک رسید/ بیست و ششمین روز انتفاضه

وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای انتفاضه به 61 نفر خبر داد. 14 نفر از شهدا کودک هستند.

به گزارش خبرنگار مرکز اطلاع رسانی فلسطین از رام الله، این وزارتخانه شامگاه روز دوشنبه در بیانیه ای تاکید کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی امروز در ادامه تجاوزات و جنایت های خود علیه ملت فلسطین، روحی حجاری جرادات جوان 19 ساله و رائد ساکت عبدالرحیم ثلجی جرادات جوان 22 ساله ساکن شهرک سعیر را در تقاطع بیت عینون در شمال شرق الخلیل به شهادت رساندند. همچنین سعد محمد یوسف اطرش جوان 20 ساله فلسطینی ساکن محله سهله در نزدیکی حرم حضرت ابراهیم (ع) در شهر الخلیل نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که 22.95 درصد از شهدای انتفاضه کودک هستند و شمار شهدای کرانه باختری تاکنون به 43 نفر و شمار شهدای نوار غزه هم به 17 نفر رسیده است و یک جوان ساکن منطقه حوره در النقب واقع در فلسطین اشغالی 1948 نیز به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسیده است.

بر اساس گزارش ها و آمارها، بیش از 98 درصد از شهدای انتفاضه زیر 30 سال سن دارند.

همچنین در درگیری‌های نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست با فلسطینیان در 26 روز گذشته تاکنون نزدیک به 6000 فلسطینی مجروح شده اند.

رژیم صهیونیستی مدعی اصابت موشک به النقب غربی شد

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که شامگاه امروز دوشنبه یک فروند موشک از باریکه غزه به سمت شهرک صهیونیست نشین "شعار هنگیو" در النقب غربی شلیک شده است.

به نقل از شبکه هفتم تلویوزیون رژیم صهیونیستی، ارتش گفته است که این موشک به منطقه ای باز در نزدیکی دیوار امنیتی واقع در مرز نوار غزه اصابت کرده و خسارت یا تلفاتی در پی نداشته است.

در پی اصابت این موشک به شهرک مذکور، آژیرهای خطر در این منطقه به صدا درآمد.

انتهای پیام

کد N1005047

وبگردی