آفتاب

لرزه‌ای که سخنان نصرالله بر اندام صهیونیست‌ها انداخت

لرزه‌ای که سخنان نصرالله بر اندام صهیونیست‌ها انداخت

وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی که از افراطی ترین چهره های حاضر در کنیست محسوب می شود، خطاب به سران این رژیم هشدار داد که باید اظهارات اخیر دبیر کل حزب الله لبنان را جدی بگیرند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جروزالیم پست، «آویگدور لیبرمن» که ظهر امروز پیش از برگزاری نشست کنیست سخن می گفت عنوان داشت: جنگ سوریه به زودی تمام می شود و آن وقت حزب الله به سراغ اسرائیل می آید.

وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی در ادامه با اشاره به سخنرانی «سید حسن نصرالله» در روز عاشورا گفت: باید سخنان نصرالله را جدی بگیریم. حزب الله به محض اینکه از جنگ سوریه خلاص شود متوجه اسرائیل می شود و ما باید برای آن روز آماده باشیم.

لیبرمن در ادامه پیش بینی کرد که ظرف یک سال آینده کشورهای تاثیرگذار در سوریه به توافقی در مورد پایان دادن به بحران این کشور می رسند و آنگاه حزب الله با فراغ بال بیشتری به اقدامات اسرائیل واکنش نشان می دهد.

لیبرمن در حالی از پایان جنگ سوریه خبر می دهد که تروریست های حاضر در سوریه در طول چهار سال گذشته کمک های پزشکی گسترده ای از رژیم صهیونیستی دریافت کرده و اغلب بیمارستان های این رژیم در اختیار افراد مجروح شده در درگیری با ارتش سوریه بود و حتی تصاویری نیز از عیادت «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از تروریست های مجروح شده در جنگ سوریه، در رسانه های صهیونیستی منتشر شده بود.

کد N1004377

وبگردی