آفتاب
با صدور بیانیه ای صورت گرفت؛

تقدیر ۱۶۶ نماینده از نامه رهبر انقلاب درباره شروط اجرای برجام

تقدیر ۱۶۶ نماینده از نامه رهبر انقلاب درباره شروط اجرای برجام

۱۶۶ نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از محضر رهبر معظم انقلاب درباره نامه تاریخی تعیین شروط اجرای برجام تقدیر کردند.

به گزارش خبرنگار مهر در پایان جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی نامه ۱۶۶ نفر از نمایندگان مجلس درباره تقدیر از رهبر انقلاب در خصوص نامه تاریخی تعیین شروط اجرای برجام توسط هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب

منشور رهگشای آن امام عزیز درباره برجام که موید اقدامات نهادهای قانونی کشور شامل تلاش‌های دولت محترم، اقدامات مجلس شورای اسلامی و تدابیر شورای عالی امنیت ملی بود، بار دیگر این حقیقت را ثابت نمود که انقلاب اسلامی با الهام از اصل مترقی ولایت مطلقه فقیه از هر گذرگاه سختی با اقتدار عبور می‌نماید و همواره رهنمودهای آن رهبر عظیم‌الشأن، وحدت‌آفرین و دشمن‌شکن است.

از حسن توجه حضرتعالی به ایفای نقش مجلس شورای اسلامی و تلاش نمایندگان در بررسی برجام و تصویب طرح اقدام متناسب و متقابل دولت و همچنین اعتماد و وثوق حضرتعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون‌های ویژه بررسی برجام و نمایندگان مجلس قدردانی می‌گردد.

قطعاً نمایندگان مجلس به عنوان بازوان قدرتمند حضرتعالی با همکاری سازمان‌های نظارتی و شورای عالی امنیت ملی در پسابرجام تلاش خواهد نمود که دشمن نتواند کوچکترین رخنه و نفوذی در سرزمین اسلامی ما داشته باشد و همچنین مراقبت خواهد شد که هیچ‌گونه عهدشکنی ۱+۵ بی‌پاسخ نماند.

 

کد N1004162

وبگردی