آفتاب
فتاحی در تذکری؛

تکلیف مفقودین فاجعه منا هر چه زودتر مشخص شود

تکلیف مفقودین فاجعه منا هر چه زودتر مشخص شود

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی از رییس جمهور و وزیر امور خارجه درخواست کرد تا نسبت به فاجعه منا پیگیری‌های لازم را انجام داده و تکلیف مفقودین این حادثه را مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، حسین فتاحی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به رییس جمهور و وزیر امور خارجه اظهار کرد: با توجه به کم تحرکی در فاجعه منا و عدم پیگیری جدی حقوق قاطعانه ملت ایران انتظار می‌رود که هر چه سریع‌تر پیگیری کرده و درباره افرادی که هنوز مفقود هستند اقدامات لازم انجام گیرد تا خانواده‌های آن‌ها تکلیف‌شان مشخص شود.

وی همچنین در تذکری به رییس جمهوری و چهار وزیر اقتصادی گفت: در خواست می‌شود تا نسبت به حل مشکلات اقتصادی کشور همت لازم به عمل آید زیرا اکنون بسیاری از صنایع در حد ورشکستگی هستند و بازاریان نیز با مشکلات فراوانی رو به رو هستند و بازار در حال رکود است.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس همچنین بیان کرد: آقای روحانی شما در شعار انتخاباتی خود مطرح کردید که ظرف 100 روز بیکاری را برطرف می‌کنید اما آیا تا به امروز بیکاری برطرف شده یا به تعداد بیکاران اضافه شده است؟ آیا با سخنرانی‌های احساسی و متهم کردن دیگران مشکل اشتغال حل می‌شود؟

فتاحی همچنین به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد و گفت: آقای وزیر تمام مدیرانی که انتصاب می‌کنید سیاسی و جناحی هستند و بعضا تعدادی از این مدیران یا حامی فتنه بوده یا در آن نقش داشته‌اند.

انتهای پیام

کد N1004058

وبگردی