آفتاب

انتقاد نماینده ایلام از شعارهای افراطیون علیه لاریجانی

انتقاد نماینده ایلام از شعارهای افراطیون علیه لاریجانی

جمهوری اسلامی نوشت:عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز با بیان اینکه کشور وارد دوره پسابرجام شده است، بر ضرورت پرهیز از حاشیه‌سازی‌ها در مورد توافق هسته‌ای تاکید کرد و گفت که برخی نباید جلوتر از رهبری حرکت کند.


 احمد شوهانی اظهار داشت: در دو سال گذشته جروبحث‌هایی در مورد مذاکرات وجود داشت، هرگاه تیم مذاکره‌کننده مذاکره‌ای داشتند بعد از برگشت از آنها سوال شده و آنها گزارشی را ارائه کردند و نهایتاً بعد از این فراز و نشیب‌ها توافق حاصل شد، کلیات و جزئیات طرح مجلس نیز به تصویب رسید و این دعواها باید خاتمه پیدا کند.
وی افزود: پیش از توافق دعواهایی انجام شد، اما نهایتاً طرح مجلس به قانون تبدیل شد و قانون هم برای همه الزام‌آور است. رهبری هم شروطی را تعیین کردند و دولت تمکین کرد لذا دعواهای بعدی خیلی توجیهی ندارد و دو طرف باید به فرمایشات رهبری تمکین کنند. همچنان که دولت گفته الزامات را رعایت می‌کنیم، طرف مقابل هم باید این موضوع را بپذیرد و حاشیه سازی نکند.
نماینده ایلام در مجلس با فصل الخطاب خواندن موضوع رهبری برای همگان، تصریح کرد: هیچ کس نباید جلوتر از رهبری حرکت کند، ایشان به دفعات برجام را تایید کرده‌اند اما گفته‌اند که شرایطی باید در آن لحاظ شود. در این شرایط اینکه عده‌ای یکدیگر را تحریک کنند و علیه رئیس مجلس شعار دهند قابل قبول نیست. معلوم نیست این عده دنبال چه چیزی هستند. مگر آقای لاریجانی با آمریکایی‌هاست که علیه او شعار می‌دهند. او منافع ملی را می‌بیند در حالی که عده‌ای منافع حزبی و سیاسی خود را می‌بینند.
شوهانی در پایان با اشاره به شرایط منطقه‌، عراق، سوریه و عربستان اظهار کرد: قضیه برجام تمام شده و الان وارد دوره پسابرجام شده‌ایم و اظهاراتی که رهبری فرمودند را دنبال کنیم که رعایت شود، هر اندازه از این حاشیه سازی‌ها پرهیز کنیم قطعاً به نفع کشور و ملت خواهد بود.

[span]1717

کد N1003593

وبگردی