آفتاب
اجمالی/لاریجانی در صحن علنی مجلس:

لاریجانی: نقش رهبر معظم انقلاب در پرونده‌ هسته‌ای بسیار موثر و پیش‌برنده بود

لاریجانی: نقش رهبر معظم انقلاب در پرونده‌ هسته‌ای بسیار موثر و پیش‌برنده بود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رهبری با تائید خود و تعیین ضوابط مشخص در اجرا، پرونده هسته ای را به سرانجام رساندند.

به گزارش خبرنگار مهر، در ابتدای جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق آغاز جلسه، شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین «ع» و امام سجاد «ع» را تسلیت گفت.

نماینده مردم قم از حضور یکپارچه مردم در ایام سوگواری امام حسین «ع» که نشان از عشق ملت به خاندان اهل بیت دارد، قدردانی کرد.

لاریجانی گفت: لازم می دانم مجدداً از نامه مقام معظم رهبری به ریاست جمهوری درباره پرونده هسته ای ایران سپاسگزاری نمایم که به موقع و جامع و دقیق چه در بعد راهبردی و در غیر آن راه را روشن نمودند.

وی با بیان اینکه موضوع هسته ای، نمودی از روحیه علمی ایرانیان است که پس از انقلاب اسلامی در مسیر اعتلا قرار گرفته است، گفت: در این تلاش، نقش حضرت آیت الله خامنه ای بسیار موثر و پیشبرنده بود.

رئیس مجلس ادامه داد: در دولت های مختلف و حوادث گوناگون بیشتر با امید دادن و پشتیبانی موضوع هسته ای را از نظر دانش علمی به پیش میراندند و در این ۱۲ سال که غرب با ماجراجویی خود چالش هایی را در مسیر حرکت علمی هسته ای ایجاد نمود، رهبری معظم با حمایت خود پایداری ملت را در برابر این ستم غرب ساماندهی نمود.

لاریجانی اظهار داشت: در مقطع فعلی هم رهبری با نقش هدایتگر و به موقع در هدایت مذاکرات، چارچوب های روشنی را تعریف و در نهایت با تائید خود و ضوابط مشخص در اجرا، پرونده طولانی هسته ای را به سرانجام رساندند.

ادامه دارد...

کد N1003572

وبگردی