آفتاب

ابومرزوق: اسرائیل هیچ آینده‌ای در منطقه نخواهد داشت

ابومرزوق: اسرائیل هیچ آینده‌ای در منطقه نخواهد داشت

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن اشاره به این که رژیم صهیونیستی اصلا تاریخ را قبول ندارد، تاکید کرد که این رژیم هیچ آینده ای در منطقه ندارد و زوال و نابودی آن حتمی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، موسی ابومرزوق، از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تصریح کرد که رژیم صهیونیستی با تناقضات زیادی در منطقه مواجه است و تجاوزات و اقدامات غیرقانونی این رژیم هرگز نمی تواند امنیت را برای آن به ارمغان بیاورد.

ابومرزوق افزود که رژیم صهیونیستی خود را فراتر از قوانین بین المللی می‌بیند و آمریکایی ها هرگز اجازه نمی دهند که سران این رژیم در دادگاه های بین المللی محاکمه و مجازات شوند.

وی گفت که اسرائیل تنها رژیم در سراسر جهان است که قوانین ویژه ای برای یهودیان و عرب های ساکن فلسطین اشغالی 1948 دارد و حتی برای ساکنان نوار غزه و کرانه باختری هم قوانین خاصی را در پیش گرفته است و ساکنان قدس هم قوانین مربوط به خود را دارند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، وی ادامه داد: اسرائیل تنها رژیم در دنیاست که ظلم می کند و ادعای مظلومیت دارد، اشغال می کند و مدعی است که قربانی است و ساکنان اصلی این سرزمین متجاوز هستند. این رژیم یهودیان را انسان می‌داند و غیریهودیان را انسان نمی داند و تنها رژیم در سراسر جهان است که مردمش دارای ارتشی بزرگ هستند اما هرگز روی امنیت و آرامش را به خود ندیده اند.

ابومرزوق تاکید کرد که تمامی تجهیزات و ارتش قدرتمندی که رژیم صهیونیستی در اختیار دارد، هرگز نمی تواند امنیت را برای آن به همراه داشته باشد.

وی اظهار داشت که رژیم صهیونیستی تنها رژیم در سراسر جهان است که از یهودیان می خواهد به فلسطین اشغالی بروند و در رفاه، امنیت و آسایش زندگی کنند اما از طرف دیگر ادعا می کند که موشک های ایران آسایش و خواب راحت را از چشم صهیونیست ها ربوده است. این رژیم می گوید امنیت اجتماعی و اقتصادی در فلسطین اشغالی معنایی ندارد اما از یهودیان جهان می خواهد بیایند و در رفاه و امنیت زندگی کنند.

انتهای پیام

کد N1003490

وبگردی