آفتاب
یک عضو فراکسیون رهروان ولایت:

نگرانی دلواپسان درباره برجام با دیدگاه های رهبری زوایه دارد

نگرانی دلواپسان درباره برجام با دیدگاه های رهبری زوایه دارد

یک عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت گفت: دلواپسان با وجود اطلاع و آگاهی کامل و دقیق آنان از مواضع رهبری باز هم به بداخلاقی و تندروی‌های‌شان ادامه داده‌اند در حالی که این رفتار آنان با وجود حضور رهبری در مصدر امور و هوشیاری همه جانبه ایشان، به هیچ وجه پذیرفته نیست. بنده نگران خط گرفتن تندروها از برخی مراکز و ستادهای جنگ نرم هستم.

محمدعلی مددی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا، گفت: مقام معظم رهبری با توجه به شرایط حساس سیاسی و اجتماعی کشور و وضعیت ایران در منطقه و جهان شعار همراهی و همدلی دولت و ملت را به عنوان شعار سال تعیین کردند. ایشان با این نام‌گذاری به همه جریان‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی پیام دادند تا در همه مسائل و امور کشور «وحدت» را سرلوحه رفتار و عملکرد خود قرار دهند.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی حمایت قاطع مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته‌ای را مورد اشاره قرار داد و افزود: برجام بدون همراهی و همدلی همه کارگزاران نظام در همه دستگاه‌ها و نهادها قابل تحقق نیست.

وی با اشاره به هشدارهای مقام معظم رهبری درباره بی‌صداقتی‌های مسئولان آمریکایی و غربی، گفت: خوی و خصلت آمریکا و غربی‌ها به شکلی است که هیچ وقت به عهدی که می‌بندند پایبند نمی‌مانند، هشدار رهبری نیز معطوف به همین موضوع است تا منافذ نفوذ غربی‌ها به بهانه برجام در امور داخلی کشور به طور کامل بسته شود.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت بر التزام عملی همه جریان‌های سیاسی به نامه رهبری تاکید کرد و افزود: جریان‌های تندی در داخل کشور زندگی می‌کنند که خائن هم نیستند. برداشت‌های آنان از مسائل دینی موجب تندروی آنان شده است.

مددی متذکر شد: گفتار و رفتار این افراد ملاک جریان‌های سیاسی و اجتماعی نیست بلکه قانون اساسی و فرامین رهبری حجت و فصل‌الخطاب است. وقتی مقام معظم رهبری سیاست‌گذاری کلان نظام را بر عهده دارد و آگاهانه و هوشمندانه از برجام، دولت یازدهم و تیم مذاکره کننده هسته‌ای حمایت می‌کنند، تندروی و بداخلاقی معنا ندارد.

نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تندروها و دلواپسان با وجود اطلاع از آگاهی کامل و دقیق از مواضع رهبری باز هم به بداخلاقی و تندروی‌هایشان ادامه داده‌اند در حالی که این رفتار آنان با وجود حضور رهبری در مصدر امور و هوشیاری ایشان به هیچ وجه پذیرفته نیست. بنده نگران خط گرفتن تندروها از برخی مراکز و ستادهای جنگ نرم هستم.

وی ادامه داد: این مدل نگرانی دلواپسان با دیدگاه‌های رهبری کاملا زوایه دارد. این نگرانی تا سر حد مقاومت در برابر دیدگاه‌ها و دستورات رهبری پیش رفته است. ان‌شاءالله که نیت دلواپسان، خدمت به نظام جمهوری اسلامی باشد و از جای دیگری خط نگرفته باشند و در برابر فرمایشات رهبری صف‌آرایی نکنند.

انتهای پیام

کد N1002799

وبگردی