آفتاب

تأکید معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس بر حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم

تأکید معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس بر حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم

اهمیت نقش دانشگاه‌ها در فضای پساتحریم و همکاری بین‌المللی دانشگاه‌ها طی نشستی در دانشگاه تربیت مدرس مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سرویس علمی ایسنا دکتر فتح‌اللهی، معاون پژوهشی دانشگاه تربیت مدرس در این نشست به ارائه گزارشی از نشست رؤسای دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری کشور که بیست و ششم مهرماه با حضور وزیر اطلاعات، ‌وزیر کشور ، ‌وزیر علوم، معاون وزیر امور خارجه در پژوهشگاه مهندسی شیمی ایران برگزار شد، پرداخت و اظهار داشت: وزیر علوم نیز در این نشست بر گسترش بی‌رویه آموزش عالی طی چند سال اخیر و ضرورت ادغام برخی مراکز و ساماندهی آنها تاکید کرد. همچنین حرکت به سمت دانشگاه‌های نسل سوم و کارآفرین،‌ توجه به کیفیت آموزش و پژوهش، ‌توجه به جذب اعضای هیات علمی و بورسیه از دیگر موارد مورد تاکید وزیر علوم بود.

در ادامه دکتر محمدزاده، معاون پشتیبانی و منابع انسانی دانشگاه تربیت مدرس، به ارائه گزارش مختصری از نخستین هم‌اندیشی فعالان اقتصاد دانش بنیان و نوآوری که بیست و ششم مهر ماه با حضور رییس‌جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد پرداخت و بر اهمیت نقش دانشگاهها در دوره پساتحریم و ایجاد همکاری های علمی و بین المللی و افزایش اقتدار ملی تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N1002352

وبگردی