آفتاب

بیادی: تهرانی ها نمی توانند نام 5 نماینده شهرشان در مجلس را بگویند

بیادی: تهرانی ها نمی توانند نام 5 نماینده شهرشان در مجلس را بگویند

رئیس ستاد انتخابات جبهه ایستادگی می گوید: دلیل اینکه این جبهه تاکنون از سوی اصولگرایان به بازی گرفته نشده این است که محسن رضایی نخواسته با آن ها بازی کند.

به گزارش خبرآنلاین، حسن بیادی که هفته گذشته مهمان کافه خبر بود، در پاسخ به این سئوال که جبهه ایستادگی چقدر قدرت ظهور و بروز دارد و آیا به وحدت اصولگرایان خوش بینید؟، گفت: متاسفانه گروه هایی که متصل به قدرت و ثروت هستند، برد آن ها از جبهه ایستادگی بیشتر است چراکه این جبهه اصلا وابستگی به قدرت و ثروت ندارد.

وی همچنین در پاسخ به این سئوال که نظرتان درباره اینکه هیچ گاه ایستادگی در وحدت اصولگرایان بازی داده نشده است، چیست؟ گفت: چون ما سعی کرده ایم که باندی نباشیم.

بیادی در واکنش به اینکه اصولگرایان در مناسبات انتخاباتي خود کمتر محسن رضایی را بازی داده اند، تصریح کرد: این مسئله می تواند برعکس هم باشد؛ یعنی شاید آقای رضایی نمی خواسته با آنها بازی کند. چرا که وحدت زمینه ها و پارامترهاى خاص خودش را دارد و نمی شود که من حرفم وحدت باشد، اما عملم تفرقه انگیز باشد.

 وی ادامه داد: چه کسی این نمایندگی را به اصولگرایان داده است که آن ها خود را داعیه دار اصولگرایی بدانند؟ اگرآن ها در جایی برای این کار انتخاب شده اند، بگویند تا ما هم بدانیم. کاری ندارد که همین الان بگویند جریانات اصولگرایی بیایند ثبت نام کنند حداقل بالای 60-50 گروه می آیند ثبت نام می کنند. اما این افراد چه نمایندگی از این 60 گروه دارند؟ مگر این ها مسئول گزینش هستند؟ اگر راست می گویند یک جلسه بگذارند، انتخابات واقعی بگذارند ببینند که چه کسی برنده می شود. این که من بگویم چه کسی اصولگراست، باندبازی است.

این فعال سیاسی اظهار کرد: چون این گروه‌ها بعضی های شان تندرو هستند و وابستگی آن ها به قدرت و ثروت زیاد است. به همین دلیل همیشه پیروز می شوند ولی نتیجه شان منفی است. اگر نتیجه منفی نبود، بگویید مردم به این مجلس نمره بدهند. همه کسانی که می گویند ما از تهران رای آورده ایم، 2 ، 3 درصد بیشتر نتوانستند از جمعیتی که باید رای بدهند رای بگیرند. آنها محبوبیتی بین مردم ندارند و دلیل عمده اش برای این است که باندی به مجلس رفته اند. همین الان شما بروید از مردم بخواهيد نام نماینده های تهران را ببرند، 5 نفر را به زور نام می برند! این نشان می دهد که آن ها جایگاهی میان مردم ندارند.

وی همچنین درباره گزینه های احتمالی برای لیدری جبهه ایستادگی پس از محسن رضایی که به سپاه بازگشته است، از علی لاریجانی، محمدباقرقالیباف و محمد حسن ابوترابی فرد به عنوان گزینه های مطرح نام برد.

27220

کد N1002010

وبگردی