آفتاب
در صفحه شخصی فیسبوک منتشر شد؛

حاشیه نگاری جالب «مدودف» از روحیه «اسد» در مسکو

حاشیه نگاری جالب «مدودف» از روحیه «اسد» در مسکو

نخست وزیر روسیه در حاشیه سفر غیرمنتظره رئیس جمهور سوریه به مسکو، «بشار اسد» را مانند ۵ سال پیش، آرام و متعادل توصیف کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العالم، «دیمیتری مدودف» نخست وزیر روسیه که در سال ۲۰۱۰ در سفر به دمشق با اسد دیدار کرده بود، پس از سفر اخیر رئیس جمهور سوریه به مسکو، وضع روحی او را همانند ۵ سال گذشته دانست.

بنابر این گزارش، مدودف امروز جمعه در صفحه خود در فیسبوک نوشت: با وجود گذشت این سال ها، باید تاکید کنم که بشار اسد در سفر اخیرش به مسکو، کاملا آرام و متعادل بود، درست مثل ۵ سال پیش.

نخست وزیر روسیه با اشاره به سفر خود به دمشق در بهار ۲۰۱۰ تصریح کرد: در دیدار هفته گذشته رئیس جمهور سوریه با پوتین در مسکو، اسد را بعد از ۵ سال برای نخستین بار ملاقات کردم و روحیه او تغییری نکرده بود.

سفر مدودف به سوریه در سال 2010

مدودف ادامه داد: از آن زمان اتفاقات مهمی رخ داده و زندگی مردم سوریه رخ داده و جنگ و تروریسم و ویرانی آنان را هدف قرار داده و مقدسات دینی و آثار تاریخی شان که ارزش جهانی داشت، تخریب شده است، اما امروز روسیه به درخواست رهبران سوریه، به همکاری در جنگ با تروریسم شتافته است.

نخست وزیر روسیه افزود: سرنوشت این کشور را مردم سوریه تعیین می کنند و تمامی مردم این کشور باید مشخص کنند که چه کسی رهبری این کشور را در دست داشته باشد. ما هم به مردم سوریه کمک می کنیم تا حاکمیت و اقتدار خود را حفظ کند.

کد N1000918

وبگردی