آفتاب
منابع آمریکایی اعلام کردند؛

طرح رژیم صهیونیستی برای خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای ایران در ۲۰۱۲

طرح رژیم صهیونیستی برای خرابکاری در تأسیسات هسته‌ای ایران در ۲۰۱۲

مقامات آمریکایی اعلام کردند از طریق جاسوسی از شورای امنیت ملی و نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، از برنامه ریزی این رژیم برای خرابکاری در تأسیسات هسته ای ایران در سال ۲۰۱۲ مطلع شده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، بر اساس برخی گزارش ها مقامات آمریکایی از طریق جاسوسی از شورای امنیت ملی، نیروی هوایی و شخص «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، از طراحی یک برنامه توسط این رژیم مطلع شدند.

این روزنامه صهیونیستی به نقل از نشریه آمریکایی وال استریت ژورنال در این باره نوشت: اسراییل در سال ۲۰۱۲ در حالیکه برنامه داشت تا گام های مقدماتی را برای حمله تأسیسات هسته ای ایران بردارد، با موفقیت به بررسی سیستم دفاعی ایران پرداخته است.

 مقامات آمریکایی می گویند با جاسوسی از شورای امنیت ملی، نیروی هوایی و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم اشغالگر قدس، از طراحی این برنامه توسط  رژیم صهیونیستی آگاه شده اند. بر این اساس، رژیم اسراییل خلبان های خود را در شب های تاریک تر و بدن نور کامل ماه در وضعیت آماده باش قرار داده و حمله ای را با استفاده از کماندوهای خود برای مبادرت به خرابکاری در داخل تأسیسات هسته ای ایران مورد بررسی قرار داده بود. 

به گزارش مهر، این در حالیست که رژیم صهیونیستی بر اساس ماهیت وجودی خود همواره به جنایت ها و فعالیت های جاسوسی و خرابکاری در موارد دیگر نیز متهم بوده و تروریسم دولتی مشکل آفرینی را نه تنها در منطقه خاورمیانه، بلکه در سراسر جهان مورد حمایت قرار داده است.

ایران پیشتر نیز در خصوص هرگونه نقض حریم هوایی این کشور و یا تهاجم رژیم اسرائیل هشدارهای لازم را اعلام و گفته است که در صورت تحقق این رؤیا به مقابله متناسب و سخت با آن خواهد پرداخت. آمریکا نیز به این رژیم درباره هرگونه اقدام علیه ایران هشدار داده بود.

۲۶ خردار ماه سال جاری و در جریان مذاکرات هسته ای وین، پایگاه خبری اِف بیزینس با اعلام جاسوسی رژیم اشغالگر قدس از هتل محل مذاکرات هسته ای، نوشت: تحقیقات در خصوص ویروس رایانه ای مورد استفاده در جاسوسی اسراییل از هتل های محل مذاکرات هسته ای، نشان می دهد که این ویروس از کدهای دیجیتالی سرقت شده از شرکت «فاکسکان» به عنوان بزرگترین پیمانکار تولید قطعات الکترونیک جهان استفاده کرده است. همچنین میان ویروس های سایبری «دوکو» و «استاکس نت» هم پوشانی وجود دارد.

ادامه تحقیقات این شرکت درباره این ویروس پیچیده اینترنتی نشان می دهد که بدافزار دوکو با استفاده از کدهای دیجیتال معتبر مسروقه از شرکت بزرگ سازنده قطعات الکترونیکی «فاکسکان» به جاسوسی از مذاکرات هسته ای پرداخته است.

کد N1000734

وبگردی