آفتاب
شوهانی در گفتگو با مهر:

مراقب باشیم سطح توقع مردم از برجام بالا نرود

مراقب باشیم سطح توقع مردم از برجام بالا نرود

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: باید مراقب باشیم که سطح توقعات مردم از برجام خیلی بالا نبریم، اینگونه نیست که بلافاصله بعد اجرای برجام مشکلات کشور برطرف شود.

احمدشوهانی، نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به نتایج مثبت اجرای برجام در کشور گفت: اجرا شدن برجام، لغو تحریم ها، برگشت پولهای بلوکه شده جمهوری اسلامی ایران و آثار مثبت برقراری رابطه با دنیا را برای کشور ما به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه با اجرای برجام تمام مطالبات مردم عملی می شود افزود: البته باید مراقب باشیم که سطح توقعات و مطالبات مردم از اجرای برجام را خیلی بالا نبریم، اینگونه نیست که بلافاصله بعد از تصویب و اجرای برجام ظرف یک تا دو ماه آینده مشکلات اقتصادی برطرف شده، بیکاری از بین رفته و مشکلات اقتصادی در کشور خاتمه پیدا کند.

این نماینده مجلس ادامه داد: آثار مثبت اجرای برجام شاید طی یک سال برای کشور نمایان شود اما بدون شک مشکلات حل خواهد شد و فضای بهبود شرایط کشور آرام آرام از همان آغاز اجرای برجام فراهم خواهد شد.

شوهانی گفت: ارتباط ما با کشورهای اروپایی بهتر خواهد شد، اروپایی ها منتظر اجرای برجام هستند تا بتوانند رابطه خود را با کشور ما افزایش دهند.

نماینده مردم ایلام در مجلس افزود: برگشت پولهای بلوکه شده به کشور می تواند کمک بسیاری در جهت تزریق پول به بخش تولید و اقدامات عمرانی داشته باشد، دست دولت باز خواهد شد تا از این سرمایه های آزاد شده در جهت بهبود فضای اقتصادی کشور استفاده کند.

وی افزود: لغو تحریم ها باعث می شود تا در ماه های پایانی سال شاهد اتفاقات خوب در حوزه هوایی و معیشت مردم، اشتغال و تولید باشیم.

کد N999903

وبگردی