آفتاب

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: ایران اژدری ساخته که آمریکا هم تکنولوژی آن را ندارد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح: ایران اژدری ساخته که آمریکا هم تکنولوژی آن را ندارد

ایسنا نوشت:معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: سردار همدانی برای کمک به مردم سوریه نیروی پشتیبانی جهت رفع نیازمندی‌های مردم سوریه تشکیل و جوانان سوریه از ایشان به عنوان ناجی سوریه نام می‌بردند.

سردار محمد عبداللهی در مراسم گرامیداشت سردار شهید همدانی که در حسینیه حضرت اباالفضل (ع) سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سردار همدانی الگوی ایستادگی و مقاومت بود، اظهارکرد:  در زمانی که سوریه با حضور نیروهای داعشی وضعیت بدی پیدا کرد، کسی که می‌توانست هم فعالیت مستشاری کند و هم نیروهای مردمی سوریه را سامان بخشد، سردار همدانی بود.

سردار عبداللهی با اشاره به اینکه سردار همدانی نیروهای دفاع الوطنی را در سوریه تشکیل داد، افزود: مجموع کارهای این شهید بزرگوار باعث شد که محور مقاومت تقویت شود و نجات پیدا کند.

وی با بیان اینکه سردار همدانی برای کمک به مردم سوریه و رفع نیازمندی‌های مردم سوریه نیروی پشتیبانی تشکیل داد، گفت: مردم و جوانان سوریه به قدری به سردار همدانی علاقه داشتند که از ایشان به عنوان ناجی سوریه نام می‌بردند.

معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه نیروهای داعشی همان رفتارهای یزیدیان را انجام می‌دهند، گفت: یزیدیان اسلام داعشی‌ها هستند و سرکرده داعش گفته است که با تصرف شام مجسمه یزید را در حالی که سر امام حسین(ع) را دردست دارد، قرار می‌دهد.

عبداللهی با اشاره به اینکه هنوز هم می‌توان ندای یاری طلبی امام حسین(ع) را لبیک گفت، تصریح کرد: شهادت سردار همدانی همان شهادت شهدای کربلاست.

وی با تاکید بر اینکه اگر به وضعیت ناامن کشورهای اطراف ایران نگاهی بندازیم، متوجه شرایط کشورمان می‌شویم، افزود: امنیت موجود در کشور مرهون فداکاری‌های شهداست.

معاون آماد و پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح به پیشرفت‌های مختلف کشورمان در عرصه‌های نظامی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: در سایه امنیتی که شهدا برای ایران اسلامی فراهم کرده اند، دانشمندان ما می توانند کارهای علمی و تحقیقاتی انجام دهند.

سردار عبداللهی با اشاره به اینکه اگر آمریکایی‌ها لحظه‌ای فکر کنند که می‌توانند با ایران مقابله نظامی کنند، درنگ نمی‌کنند، بیان کرد: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی اجازه، اجرای گزینه روی میز مورد ادعای آمریکایی‌ها را از آنان گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در تمام سامانه‌های دفاعی، زمینی، دریایی و هوایی جمهوری اسلامی ایران به جایی رسیده که کشورهای مختلف درخواست این تجهیزات و تکنولوژی را از ما دارند و تقریباً هر روز با این درخواست‌ها مواجه هستیم.

معاون آماد، پشتیبانی و تحقیقات صنعتی ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه ایران اسلامی توانست در عرصه دریا، اژدری را بسازد که تنها روسیه این تکنولوژی را دارد، افزود: حتی آمریکا نیز این تکنولوژی را ندارد و کسی فکر نمی‌کرد به این توانمندی برسیم.

29214

 

کد N1000133

وبگردی