آفتاب
تشییع پیکر رئیس عقیدتی سیاسی سازمان حفاظت اطلاعات ارتش

آل هاشم: ملت ایران همواره پیگیر مجازات مسببان حادثه منا خواهد بود

آل هاشم: ملت ایران همواره پیگیر مجازات مسببان حادثه منا خواهد بود

پیکر حجت الاسلام مرتضایی، رئیس عقیدتی سیاسی سازمان حفاظت اطلاعات ارتش که در حادثه منا به ملکوت اعلی پیوست، طی مراسمی تشییع و برای خاکسپاری به زادگاهش شهر کرمان منتقل شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا)، این مراسم با حضور امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر سرتیپ دادرس معاون هماهنگ کننده آجا، امیر سرتیپ حبیبیان رئیس سازمان حفاظت اطلاعت ارتش، جانشینان نیروهای زمینی، هوایی و قرارگاه پدافند هوایی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و جمع کثیری از کارکنان و روحانیون ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

در این مراسم که در ستاد سازمان حفاظت اطلاعات ارتش برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاس ارتش طی سخنانی با اشاره به ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی حجت الاسلام مرتضایی، وی را از روحانیون فعال و موثر ارتش دانست که در مسئولیت‌های مختلفی که در طول خدمت در ارتش به وی سپرده شده بود به نحو احسن انجام وظیفه کرده و جنبه روحانی‌گری را در زندگی شخصی و فعالیت‌های کاری خود همواره مد نظر داشت.

آل هاشم مرگ زائرین بیت‌الله الحرام در هنگامی که لباس احرام بر تن داشتند را بهترین مرگ‌ها دانست و افزود: همه انسان‌ها روزی خواهند مُرد اما چه سعادتی بالاتر از اینکه این مرگ در کنار حرم الهی باشد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه سخنانش دولت عربستان سعودی را متوجه مسئولیتش درباره حادثه منا کرد و گفت: دولتمردان سعودی متوجه باشند این حادثه هیچگاه از ذهن ملت ایران پاک نمی‌شود و همواره پیگیر مجازات مسببان این حادثه دردناک خواهند بود.

وی در پایان سخنانش از فرماندهان، روحانیون، مسئولان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران که در مراسم بدرقه یکی از کارکنان ساعی و پرتلاش عقیدتی سیاسی به سمت خانه ابدی شرکت کرده بودند، تقدیر و تشکر کرد.

بر اساس این گزارش، پیکر مطهر حجت الاسلام مرتضایی پس از اقامه نماز توسط حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم برای خاکسپاری به زادگاهش شهر کرمان منتقل شد.

انتهای پیام

کد N999671

وبگردی