آفتاب

سیاه پوشی کلیه یگان های ارتش در عزای امام حسین

سیاه پوشی کلیه یگان های ارتش در عزای امام حسین

روابط عمومی ارتش با اشاره به اینکه در محرم سال‌ جاری مانند سال‌های گذشته، کلیه یگان های ارتش سیاه‌پوش عاشورای حسینی هستند، اعلام کرد: هم اکنون 569 باب مکان مذهبی در شهرک‌های مسکونی و یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران با برگزاری مراسم عزاداری، پذیرای سوگواران سرور و سالار شهیدان، امام حسین (ع) هستند.

روابط عمومی ارتش در این زمینه ضمن اشاره به فعالیت‌های تبلیغی مذهبی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و ادارات تابعه در ایام محرم، ادامه داد: در ماه محرم سالجاری تعداد 200 مُبلغ برادر و خواهر به یگان های ارتش اعم از مناطق مرزی غرب و جنوب، مراکز آموزشی، فرهنگی و غیره اعزام شده‌اند. همچنین این تعداد مُبلغ اعزامی از حوزه علمیه قم، علاوه بر بیش از 500 روحانی شاغل و مدعو هستند که در طول سال به امر تبلیغ در یگان های ارتش اشتغال دارند.

همچنین، بیش از 200 باب تکیه نیز در سطح کوی‌های سازمانی ارتش در کنار دیگر اماکن مذهبی موجود در این کوی‌ها، به عنوان خیمه‌های حسینی، شکوه بیشتری به محافل عاشورایی و بر افراشته شدن پرچم نهضت اباعبدالله الحسین (ع) بخشیده و دسته‌های پر شور عزاداری سالار شهیدان به ویژه جوانان و نوجوانان را در برگرفته است.

2929

کد N999650

وبگردی