آفتاب
رئیس کمیسیون ویژه برجام:

پیام رهبری فصل الخطاب موافقان و مخالفان برجام است

پیام رهبری فصل الخطاب موافقان و مخالفان برجام است

رئيس كميسيون برجام با اشاره به تقدير رهبر معظم انقلاب از زحمات مجلس و كميسيون ويژه برجام گفت: پيام مهم امروز رهبر معظم انقلاب بايد به عنوان فصل الخطابي براي موافقان و مخالفان برجام باشد.

به گزارش خبرنگار مهر عليرضا زاكاني رئيس كميسيون ويژه برجام  در جمع خبرنگاران با اشاره به پيام مهم رهبر معظم انقلاب گفت: پيام عميق و سرنوشت ساز رهبر معظم انقلاب بار ديگر يادآور نعمت مبارك ولايت مطلقه فقيه و حبل المتين است كه به واسطه آن مديريت الهي، وحدت در جامعه تجلي پيدا كرد و عزت، سربلندي ،كرامت، ظلم ستيزي و حق خواهي نظام جمهوري اسلامي ايران نمايان شد.

زاكاني در ادامه با بيان اينكه  بايد به درگاه الهي شكر كرد و اين نعمت بزرگ را قدردان بود گفت:  پيام مهم امروز رهبر معظم انقلاب بايد به عنوان فصل الخطابي  براي  موافقين و مخالفين برجام باشد و انشالله و منشا صحيح مخالفت ها و موافقت ها ماجور به درگاه الهي باشد.

رئيس كميسيون برجام با اشاره به تقدير رهبر معظم انقلاب از زحمات مجلس و كميسيون ويژه برجام گفت: از ايشان كه لطف كردند و پيرامون كار مجلس و كميسيون برجام اظهار لطف و محبت فرمودند سپاسگذاريم و انشالله نمايندگان مجلس و اعضاي هيات دولت تا آخرين نفس در خدمت رهبر معظم انقلاب خواهند بود و اين پيام وحدت آفرين، بصيرت بخش و مسووليت زا منشا  تحول و منشا بازبيني شكاف هايي قرار خواهد گرفت كه مانع از خدمتگذاري صحيح به مردم عزيز كشورمان بود.

نماينده مردم تهران اين را هم گفت كه اميدواريم بتوانيم همه فراز هاي موجود در اين پيام را خوب درك كرده و تلاش و مجاهدت زايد الوصفي را براي عملي كردن اين مطالبات به حق فراهم كنيم.

وي درادامه افزود: قواي سه گانه و همه مسوولان كشور بايد تلاش كنند تا اين سطح از اقتدار و تدبير نظام جمهوري اسلامي ايران در مصاف با قدرت هاي بين المللي منشا يك جهش و حركت به سمت اهداف انقلاب اسلامي و باز شدن گره ها از زندگي مردم و گشايش هاي اقتصادي در جامعه با تكيه بر اقتصاد مقاومتي و تلاش بيشتر دولتمردان باشد.

رئيس كميسيون برجام تاكيد كرد:‌ ما مجددا اعلام آمادگي مي كنيم و از همه قصور و تقصير ها يي كه تاكنون داشته ايم از درگاه خداوند و رهبر معظم انقلاب پوزش مي طلبيم و اميدواريم در آينده بيش از گذشته در خدمت اهداف و آرمانهاي انقلاب و گوش به فرمان رهبري  خدمت گذار مردم باشيم.

کد N999583

وبگردی