آفتاب

معاون خواهران سازمان بسیج دانشجویی: مجلس صوت جلسه رامنتشر کندتا معلوم شود من راست می گویم یا انصاری؟

معاون خواهران سازمان بسیج دانشجویی: مجلس صوت جلسه رامنتشر کندتا معلوم شود من راست می گویم یا انصاری؟

پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی نوشت: فرشته روح افزا معاون خواهران سازمان بسیج دانشجویی و معاون طرح و برنامه و تدوین سیاست شورای فرهنگی - اجتماعی زنان در واکنش به تکذیب اظهار اتش توسط حجت الاسلام انصاری تصریح داشت: در جلسه فراکسیون فرهنگی مجلس که دو ماه قبل برگزار شد افراد زیادی از نمایندگان، نیروی انتظامی و غیره حضور داشتند و شاهد سخنان آقای انصاری بوده اند البته به دلیل نزدیکی به انتخابات مجلس شاید علاقه ای به اینکه مصاحبه کنند نداشته باشند.

وی ادامه داد: مستندات و صوت جلسات مجلس همگی ضبط و بایگانی می شود. لذا بنده از آقای انصاری به عنوان معاون پارلمانی دولت و همچنین مسئولین مجلس می خواهم صوت جلسه که ضبط شده است را در اختیار افکار عمومی قرار دهند تا مردم خود قضاوت کنند و هرکه دروغ گفته رسوا شود. لذا انتظار می رود ایشان از این موضوع استقبال کند و از مجلس انتشار صوت را بخواهند.

وی در پاسخ به سخنان انصاری که گفته بود در محرم نباید دروغ گفت تاکید داشت: نه تنها در محرم الحرام بلکه در تمامی ایام سال دروغ گوی کار درستی نیست اینکه حرفی بزنیم و بعد تکذیب کنیم و به دیگران تهمت بزنیم هم کار صحیح نیست.

2727

 

 

کد N999543

وبگردی