آفتاب

پخش مستقیم مراسم عزاداری ظهر عاشورا از بازار تهران

پخش مستقیم مراسم عزاداری ظهر عاشورا از بازار تهران

شبکه رادیویی تهران در ویژه برنامه «کاروان» مراسم عزاداری و خیمه سوزان بازار بزرگ تهران را از موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پوشش می دهد.

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا، مهدی رادفر، تهیه‌کننده برنامه با اعلام این خبر گفت: مراسم عزاداری و خیمه سوزان ظهر عاشورا در بازار بزرگ تهران، به طور مستقیم با استقرار واحد سیار شبکه رادیویی تهران در چهار راه 15 خرداد، از ساعت 9 تا 13 از ویژه برنامه «کاروان» پخش می شود.

تهیه‌کننده این برنامه از اعلام محدودیت‌های ترافیکی از شبکه رادیو تهران خبر داد و گفت: محدودیت‌های ترافیکی ظهر عاشورا و مراسم‌های عزاداری از این ویژه برنامه به اطلاع شنوندگان می‌رسد.

رادفر خاطرنشان کرد: گزارشگران رادیو تهران، اکبر یاری، مراسم عزاداری در بازار بزرگ تهران را به سمع شنوندگان می رساند، مهدی اسماعیلی و اعظم قربانپور با حضور در سطح شهر، با عزاداران حسینی گفت وگو می کنند. علاوه بر این گزارشگران شهرستان‌های استان تهران نیز مراسم عزاداری در شهرستانها را اطلاع رسانی می کنند.

علاوه بر این، روایت وصف حال شهدای کربلا در بخشی با عنوان «شخصیت های کربلا» با اجرای یاسر دعاگو، پخش می شود.

مراسم عزاداری هیات بازار بزرگ تهران در ظهر عاشورا، با اجرای رضا خضرائی، به صورت زنده از شبکه رادیویی تهران موج اف.ام ردیف 94 مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام

کد N999359

وبگردی