آفتاب

هم فکری شورای هماهنگی اصولگرایان با لاریجانی برای انتخابات مجلس

هم فکری شورای هماهنگی اصولگرایان با لاریجانی برای انتخابات مجلس

مهر نوشت: رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان با بیان اینکه وقتی که پای روحانیت وسط باشد، بسیاری از مشکلات در جریان اصولگرایی تعدیل می‌شود گفت: پیش‌بینی ما از همراهی لاریجانی با اصولگرایان برای انتخابات مثبت است.

محسن کوهکن در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه پروسه تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟، اظهار کرد: تشکیل شورای هماهنگی با محوریت روحانیت در حال پیگیری است و البته دعوت از اشخاص حقیقی و حقوقی اصولگرا یک مسئله وقت‌گیر محسوب می‌شود تا فردی و گروهی از قلم نیفتد. فکر می‌کنم که دوستان اصولگرا در خصوص تشکیل شورای هماهنگی به نتایجی رسیده باشند و به زودی تصمیم بگیرند.

رئیس ستاد انتخابات جبهه پیروان خط امام و رهبری در پاسخ به این سئوال که آیا از طیف علی لاریجانی برای حضور در شورای هماهنگی اصولگرایان دعوت به عمل آمده است یا خیر؟، تصریح کرد: دوستان با همه طیف‌ها و سلیقه‌ها در تماس هستند، نظرات همگان را گرفته‌اند و دنبال می‌کنند.

وی با بیان اینکه وقتی که پای روحانیت وسط باشد، به صورت طبیعی بسیاری از مسائل و مشکلات در جریان اصولگرایی تعدیل می‌شود گفت: آقای لاریجانی به جایگاه روحانیت اعتقاد زیادی دارد. پیش‌بینی ما از همراهی لاریجانی با قاطبه اصولگرایان و روحانیت برای انتخابات مجلس مثبت است و امروز نیز شورای هماهنگی اصولگرایان با پشتیبانی روحانیت در حال شکل‌گیری است.

2727

 

 

کد N999001

وبگردی