آفتاب
در واکنش به جنایات روزافزون رژیم صهیونیستی؛

گروه‌های فلسطینی، تل‌آویو را به انتقام تهدید کردند

گروه‌های فلسطینی، تل‌آویو را به انتقام تهدید کردند

گروه‌های فلسطینی در واکنش به جنایات اخیر اشغالگران و شهرک‌نشین‌ها که آخرین آن به شهادت رساندن دو جوان از یک خانواده در شهر الخلیل بود، تهدید کردند به این اقدامات پاسخ خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای تاکید کرد مردم فلسطین حق دارند به جنایات اشغالگران و شهرک‌نشن‌ها پاسخ داده و از هر وسیله‌ای برای دفاع از خود استفاده کنند.

این جنبش با دعوت از تمامی مردم فلسطین برای انتفاضه و مقابله با "تروریسم اسرائیلی" اعلام کرد: به زودی به جنایت قتل دو جوان فلسطینی در الخلیل پاسخ داده خواهد شد.

از سوی دیگر، عزت الرشق، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) اعلام کرد جنایت قتل دو جوان فلسطینی در الخلیل یک نشانه دیگر از جنایات اشغالگران و به منزله افزودن بنزین به آتش شعله‌ور انتفاضه است.

الرشق در صفحه رسمی خود در فیس‌بوک تاکید کرد جنایات صهیونیست‌ها در فلسطین و اعدام جوانان با ادعای حمله به سربازان صهیونیستی هرگز پاسخی جز گرفتن انتقام خون شهدا نخواهد داشت.

جبهه مردمی آزادی فلسطین در بیانیه‌ای مطبوعاتی، این جنایت سربازان صهیونیستی در الخلیل را جنایتی شنیع توصیف کرد که ماهیت فاشیستی و جنایات این رژیم را نشان می‌دهد و دعوت به مقابله با سربازان صهیونیستی و شهرک‌نشین‌ها می‌کند.

جبهه مردی آزادی فلسطین تاکید کرد مردم را به انتقام خون شهدای الخلیل فراخواهد خواند و اشغالگران به زودی هزینه جنایات خود علیه فلسطینی‌ها را خواهند پرداخت.

انتهای پیام

کد N998975

وبگردی