آفتاب
حیدرپور:

سوءاستفاده انتخاباتی از منابر مذهبی مذموم است

سوءاستفاده انتخاباتی از منابر مذهبی مذموم است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی سوءاستفاده انتخاباتی از منابر و تریبون‌ها را مذموم و غیراصولی دانست.

عوض حیدرپور در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) قیامی برای شناساندن رژیم ظالم به مردم بود و بر همین اساس اینکه در منابر و مداحی‌ها به مسائل سیاسی پرداخته شود و فلسفه قیام امام حسین (ع) تشریح و تبیین شود اشکالی ندارد اما اگر کسی بخواهد از این مجالس مذهبی برای انتخابات سوءاستفاده کند کاملاً ناپسند، مذموم و محکوم است.

وی افزود: سوءاستفاده انتخاباتی از عزای امام حسین (ع) به هیچ عنوان پذیرفته نیست و همه باید از آن پرهیز کنند. البته مجالس عزای امام حسین (ع) تشکیل می‌شود تا در مورد برخورد با ظالمان و بیان حقایق و واقعیت‌های دنیا افشاگری شود.

نماینده مردم شهرضا در مجلس با تأکید بر لزوم پرهیز از سوءاستفاده انتخاباتی از منابر و تریبون‌های عزاداری امام حسین (ع) این کار را ناپسند، مذموم و غیراصولی خواند و در عین حال تصریح کرد: مردم حواسشان هست و کاملاً این مسائل را مدنظر دارند و ان‌شاءالله در انتخابات به افراد خوب، متدین، پخته و کارشناس رأی خواهند داد.

انتهای پیام

کد N998855

وبگردی