آفتاب

تلاش بی بی سی برای کم رنگ کردن پیروزی‌های ارتش سوریه

تلاش بی بی سی برای کم رنگ کردن پیروزی‌های ارتش سوریه

بنگاه خبر پراکنی انگلیس برای کم رنگ کردن پیروزی های اخیر ارتش سوریه مدعی شد که حامیان بشار اسد بطور مخفیاننه در حال افزایش نیروهای خود در سوریه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، بی بی سی با ذکر این ادعا مدعی شده که ایران در طول هفته های اخیر بطور مخفیانه نیروهای مستشاری خود در سوریه را افزایش داده است.

این رسانه انگلیسی در ادامه با استناد به شهادت تعدادی از فرماندهان ارشد ایرانی در تحولات سوریه این موضوع را تائیدی بر ادعای خود در خصوص افزایش تعداد نیروهای ایرانی حاضر در سوریه قرار داده است.

کشورهای غربی و عربی حاضر در ائتلاف ضد داعش که از حملات هوایی ارتش روسیه و به موازت آن عملیات زمینی ارتش سوریه به مواضع تروریست ها احساس نگرانی کرده اند در تلاش هستند تا به هر نحوی از شدت این حملات بکاهند.

این در حالی است که در طول یک ماه اخیر ارتش سوریه توانسته به موفقت های چشمگیری برسد و به تازگی نیز عملیات آزادسازی حلب را آغاز کرده است.

در حالی که احتمال شکل گیری دولت انتقالی در سوریه برای پایان دادن به بحران این کشور افزایش یافته کشورهای حامی تروریست های سوری در تلاش هستند تا موقعیت خود را پیش از تشکیل این دولت بهبود ببخشند تا شاید سهم بیشتری در دولت انتقالی داشته باشند و به نظر می رسد تلاش برای کم رنگ کردن موفقیت های ارتش سوریه نیز در همین راستا انجام می شود.

کد N998691

وبگردی