آفتاب
رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد:

توسعه شهرکها در مقابل عملیات ضد صهیونیستی فلسطینی‌ها

توسعه شهرکها در مقابل عملیات ضد صهیونیستی فلسطینی‌ها

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد که برای انتقام گیری از شهروندان فلسطینی و عملیات استشهادی آنها، توسعه شهرک ها به صورت جدی دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در جریان بازدید از برخی مناطق اشغالی فلسطین با همراهی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشنهاد کرد که در واکنش به عملیات ضد صهیونیستی شهروندان فلسطینی، توسعه شهرک ها با شدت بیشتری انجام شود.

وی در راستای سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و تروریستی قلمداد کردن عملیات استشهادی شهروندان فلسطینی گفت: واکنش ما به تروریسم کنونی باید توسعه شهرک ها در بلندی های جولان، کرانه باختری، قدس و اطراف نوارغزه باشد.

مناطق مختلف فلسطین از جمله کرانه باختری، نوارغزه و اراضی اشغالی ۱۹۴۸ از ابتدای ماه جاری میلادی (اکتبر) شاهد انتفاضه شهروندان فلسطینی علیه تجاوزات رژیم صهیونیستی است. کابینه نتانیاهو که از به خشم آمدن فلسطینی ها در سرتاسر فلسطین به وحشت افتاده است برای سرکوب انتفاضه اقداماتی را اتخاذ کرده است که تخریب منازل عاملان عملیات های استشهادی، اخراج خانواده هایشان از کرانه باختری به نوارغزه، جلوگیری از تحویل پیکر شهدای عملیات استشهادی و افزایش احداث ایست های بازرسی در کرانه باختری به ویژه بیت المقدس از جمله این اقدامات است.

کد N998686

وبگردی