آفتاب

ادامه پیشروی‌های گسترده ارتش سوریه در حلب/تسلط بر روستای الصفیره

ادامه پیشروی‌های گسترده ارتش سوریه در حلب/تسلط بر روستای الصفیره

نظامیان ارتش سوریه امروز سه شنبه به دنبال پیشروی های گسترده روزهای اخیر در استان حلب، این‌بار کنترل کامل روستای «الصفیره» واقع در حومه جنوبی این استان را در دست گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، نظامیان ارتش سوریه امروز سه شنبه به پیشروی های خود در استان حلب سوریه ادامه دادند.

بر اساس این گزارش، ارتش سوریه در یکی از آخرین عملیات های خود علیه تکفیریها در استان حلب، روستای «الصفیره» واقع در حومه جنوبی این استان را به کنترل کامل خود درآورد.

شاهدان عینی اعلام کردند که در جریان این عملیات شمار زیادی از تروریست های تکفیری به هلاکت رسیده و ده ها تَن دیگر زخمی شدند.

این در حالی است که نظامیان ارتش سوریه روز گذشته نیز روستای استراتژیک السابقیه در حلب را از سیطره تکفیریها خارج کردند.

رسانه های سوری اعلام کردند که عملیات بزرگ پاکسازی استان حلب از لوث تروریست های داعش و جبهه النصره همچنان با قدرت ادامه دارد.

موفقیت های میدانی ارتش سوریه در مقابله با تروریست ها در حلب پس از آغاز حملات هوایی ارتش روسیه به سوریه افزایش یافته است. روسیه به درخواست «بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه و با موافقت مجلس خود نبرد علیه گروه های تروریستی در سوریه را آغاز کرده است. حملات هوایی روسیه به مواضع تروریست ها در سوریه به عقب نشینی گروه های تروریستی از مناطق مختلف سوریه منجر شده است.

کد N997011

وبگردی