آفتاب

سوگواره «سرخ، سیاه به رنگ عشق» برگزار می‌شود

سوگواره «سرخ، سیاه به رنگ عشق» برگزار می‌شود

دومین سوگواره هنرهای تجسمی «سرخ، سیاه به رنگ عشق» به‌مناسبت ایام محرم و صفر در سه رشته عکاسی، پوستر و تصویرگری در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، نخستین دوره سوگواره هنرهای تجسمی «سرخ، سیاه به رنگ عشق» سال گذشته همزمان با اجرای ویژه‌برنامه‌های «خیمه‌ها و نجواها» در نگارخانه برج میلاد برگزار شد و با توجه به استقبال گسترده هنرمندان در رشته‌های عکاسی، پوستر و تصویرگری، تصمیم بر آن شد که دومین دوره این مسابقات امسال و همزمان با برگزاری ویژه‌برنامه خیمه‌ها و نجواها برگزار شود.

به همین مناسبت، فراخوان شرکت در این دوره از سوگواره روی سایت این مسابقات به نشانی http://www.miladfestival.ir/ منتشر شده است و علاقه‌مندان رشته‌های عکاسی، تصویرگری و طراحی پوستر می‌توانند با مراجعه به این سایت شرایط شرکت در این دوره از مسابقات را ببینند.

در متن این فراخوان آمده است: هدف از برگزاری دومین سوگواره هنرهای تجسمی «سرخ، سیاه به رنگ عشق» ثبت جلوه‌های معنوی و حضور پرشور مردم در برگزاری آیین‫‌های ایام محرم و صفر و نمایش فرهنگ غنی اسلامی ایرانی و اهمیت این ماه‫‌ها در فرهنگ غنی شیعه در اقصی نقاط ایران است.

برگزاری نمایشگاه از این آئین پرشکوه و دستیابی به آثار ارزشمند هنرمندان تجسمی از دیگر اهداف برگزارکننده است. در این راستا از همه هنرمندان و علاقه‌مندان هنرهای تجسمی دعوت می‏‌شود که با حضور در دومین سوگواره «سرخ، سیاه به رنگ عشق» ما را یاری کنند.

سوگواره هنرهای تجسمی «سرخ، سیاه به رنگ عشق» در سه رشته عکاسی، پوستر و تصویرگری از ۲۶ آذر تا ۴ دی ۱۳۹۴ در نگارخانه میلاد برگزار می‌شود.

براساس فراخوان منتشرشده شرکت‫‌کنندگان باید فایل آثار خود را تا ۱۳ آذر ۱۳۹۴ براساس قوانین اعلام‌شده در سایت ارسال کنند.

انتهای پیام

کد N996630

وبگردی