آفتاب

ابوترابی‌فرد: استقامت تنها راه مقابله با دشمنان است

ابوترابی‌فرد: استقامت تنها راه مقابله با دشمنان است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سربلندی و اقتدار ایران اسلامی به واسطه استقامت و مقاومت در مقابل دشمنان به دست آمده است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سربلندی و اقتدار ایران اسلامی به واسطه استقامت و مقاومت در مقابل دشمنان به دست آمده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، همایش یاوران حسینی امروز(27مهر)، با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان مردم کرج در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار کرج در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان کرج برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد در این همایش اظهار کرد: استکبار جهانی حقوق ملت‌های ضعیف را پایمال می‌کند تا ملت‌های ضعیف با استکبار همسو و همراه شوند.

وی با اشاره به واقعه کربلا افزود: مردم کوفه گرفتار دنیا شدند و استقامت نکردند و این هم درسی است که باید از عاشورا بگیریم و راه استقامت را در پیش گیریم.

وی بر تداوم شعار «ما اهل کوفه نیستیم» تاکید کرد و گفت: این شعار باید دغدغه امروز و فردای ما باشد.

ابوترابی‌فرد در ادامه یکی از علل ماندگاری واقعه کربلا را وجود بارگاه های مقدس امامان دانست و گفت: افرادی می‌خواهند نام پیامبر(ص) را محو کنند و برای تحقق این هدف شوم خود اقدام به تخریب این اماکن مقدس می‌کنند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: اهل بیت (ع) با اخلاق و ایمان از دین خدا دفاع کردند و باید هرچه بیشتر در حفظ بارگاه‌های مقدس آنها تلاش کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ساخت ضریح حبیب بن مظاهر(ع) اشاره کرد و گفت: پولی که در این راه هزینه می‌شود پول‌های مطهر خداست و حرم حبیب و اباعبدالله را آباد می‌کند.

ابوترابی‌فرد در پایان با بیان اینکه این افتخاری برای مردم کرج است که همیشه این ضریح در حرم اباعبدالله می‌درخشد، گفت: امید است صحن مطهر حضرت زهرا (س) در جوار حرم حضرت علی (ع) با تلاش شما مردم شریف استان البرز آباد شود.

انتهای پیام

کد N996248

وبگردی