آفتاب

جنبش اسلامی فلسطین: دامنه انتفاضه با افزایش جنایات صهیونیست‌ها گسترش می‌یابد

جنبش اسلامی فلسطین: دامنه انتفاضه با افزایش جنایات صهیونیست‌ها گسترش می‌یابد

رییس جنبش اسلامی فلسطین تاکید کرد که هر اندازه جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین بیشتر شود، دامنه انتفاضه نیز گسترش می یابد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ رائد صلاح، رییس جنبش اسلامی فلسطین در گفت‌وگو با شبکه الجزیره تصریح کرد که روند انتفاضه و خیزش مردمی فلسطینیان علیه رژیم صهیونیستی در قدس، کرانه باختری و فلسطین اشغالی هر چند هم در برخی مراحل از شدتش کاسته شود، اما همچنان با قدرت ادامه خواهد داشت.

شیخ صلاح تصریح کرد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی جنبش اسلامی را تهدید به اعمال مجازات های سنگین می‌کند، این جنبش را غیرقانونی می خواند و خواستار بستن دفاتر آن است اما به رغم تمامی این تهدیدات، جنبش اسلامی همچنان به فعالیت و مبارزات خود ادامه می دهد.

از سوی دیگر، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات بئر السبع پاسخی کاملا طبیعی به جنایت های روزمره رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین و کشتار بی رحمانه فلسطینیان به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست بود.

احمد مدلل، یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی بر ضرورت ادامه عملیات های ضد صهیونیستی به منظور به لرزه درآوردن پایه های این رژیم تاکید و عنوان کرد که رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف‌تر از لانه عنکبوت است.

وی تاکید کرد که ملت فلسطین ملتی متحد است و هیچ کسی نمی تواند آن را تجزیه و متفرق کند و امروز مسجدالاقصی و قدس تمامی فلسطینیان را دور هم جمع کرده و همه حاضرند تا در راه آن ها هر چه دارند را فدا کنند.

مدلل تصریح کرد که ملت فلسطین با سنگ، چاقو و سلاح به انتفاضه خود ادامه می دهد و دفاع از سرزمین خود را وظیفه ای شرعی می داند.

انتهای پیام

کد N995951

وبگردی