آفتاب
سید هاشم صفی الدین:

عربستان تمام تلاشش را برای سرکوب مقاومت به کار گرفته است

عربستان تمام تلاشش را برای سرکوب مقاومت به کار گرفته است

رئیس شورای اجرایی حزب الله با تاکید بر لزوم آگاهی بخشی درخصوص فتنه های دشمن اعلام کرد عربستان و برخی کشورهای عربی در تلاش برای مقابله با مقاومت هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، «سید هاشم صفی الدین» رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان، طی سخنرانی در مراسم عزاداری ششم محرم در ضاحیه بیروت ضمن تاکید بر لزوم هوشیاری در مقابل توطئه های دشمن اعلام کرد: حزب الله در این زمینه بسیار خوب عمل کرده و کارگروه هایی هستند که شبانه روز درخصوص آگاه سازی مردم کار می کنند.

وی تصریح کرد: مقاومت دستاوردهای زیادی را برای کشور لبنان و امت اسلامی به ارمغان داشته است که یکی از مهمترین این دستاوردها آگاهی در مواجهه با دشمن در شرایط سخت کنونی است.

صفی الدین در ادامه تاکید کرد: مقاومت با رژیم صهیونیستی کاری کرد که امروز در ترس به سر برد و این رژیم هم اکنون به شکل دیگری به حزب الله می نگرد و تصور خاصی از حزب الله دارد.

وی افزود: مقاومت این امید را در دل ها زنده کرد که فلسطین آزاد شدنی و رژیم صهیونیستی نابود شدنی و محکوم به زوال است. رئیس شورای اجرایی حزب الله تاکید کرد: رزمندگان مقاومت آماده هستند تا پای جان در راه آرمان و ایمان خود بایستند و در راه مقاومت جانفشانی کنند.

وی در ادامه یادآور شد: حکام عربستان وبرخی سران کشورهای عربی حوزه خلیج فارس همه توان خود را در راه نابودی هرگونه مقاومتی در منطقه متمرکز کرده اند و تلاش زیادی در این راه انجام داده اند.

صفی الدین در ادامه افزود: آمریکا محکوم به شکست است چنانکه سیاست های این کشور در منطقه شکست خورده، رژیم صهیونیستی نیز بارها متحمل شکست شده و دولتهای عصیانگر و زورگو در منطقه از بین رفته اند، این در حالی است که مقاومت همچنان پابرجا است و ان شاء الله در آینده نیز شاهد موفقیتهای بیشتری از مقاومت در منطقه خواهیم بود.

کد N995926

وبگردی