آفتاب
وزیر اطلاعات:

احساس امنیت در جامعه توسعه را به همراه دارد

احساس امنیت در جامعه توسعه را به همراه دارد

وزیر اطلاعات گفت: احساس امنیت در یک جامعه رشد و توسعه را برای آن جامعه در پی دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه سیستان و بلوچستان ،حجت الاسلام سید محمود علوی در جلسه شورای اداری استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: تامین امنیت، رشد اقتصادی و فرهنگی را در جامعه به دنبال دارد و دراین امر مردم نیز باید سهیم باشند.

وی در ادامه با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) به اهداف قیام سیدالشهدا اشاره کرد و افزود: ایجاد امنیت و وحدت پایدار یکی از مهمترین اهداف سیدالشهدا بود و امروز نیز افرادی هستند که برای حفظ این امنیت و وحدت در کشور به طور شبانه روزی تلاش های بی وقفه ای را صورت می دهند و این افراد خود به مصداق واقعی سربازان گمنام امام زمان(عج) به حساب می آیند.

علوی خاطرنشان کرد: باید در هر بعدی از قبیل ابعاد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی برای مردم امنیت ایجاد شود به گونه ای که خود مردم هم بتوانند همچون گذشته وجود این امنیت را احساس کنند و حتی وجود آن را به طور کامل درک کنند.

وزیر اطلاعات در ادامه گفت: احساس امنیت در یک جامعه می تواند باعث رشد و توسعه آن جامعه شود و حتی رشد و توسعه یک کشور را نیز در پی داشته باشد لذا باید دانست کشور و منطقه ای که در آن امنیت احساس نشود و به نوعی ناامنی احساس شود آن کشور مورد رشد و توسعه قرار نخواهد گرفت.

علوی در پایان افزود: مسئولین باید با نشاط و شادکامی در مقابل مردم به ایستند و با گشاده رویی و روی باز به استقبال مردم و حل مشکلات آنان بروند.

انتهای پیام

کد N995736

وبگردی