آفتاب
مدیرکل عفو و پیشگیری قضایی نیروهای مسلح:

افراد باید مشتاقانه به خدمت سربازی بپردازند

افراد باید مشتاقانه به خدمت سربازی بپردازند

مدیرکل عفو و پیشگیری قضایی نیروهای مسلح استان تهران گفت: عواملی چون مسئولان،خانواده و محیط خدمت عوامل اصلی دخیل در فرار از خدمت سربازی است.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رمضانعلی صالحی در حین بازدید از بند نظامی زندان مرکزی ایلام اظهار کرد: عواملی چون مسئولان،خانواده و محیط خدمت عوامل اصلی دخیل در فرار از خدمت سربازی است؛ لذا باید راهکار درست و منطقی برای کنترل و پیشگیری از این مهم اندیشیده شود.

وی با اشاره به مدیریت صحیح و نحوه برخورد با سربازان وظیفه جهت خدمت در سازمان‌های مختلف دولتی و همچنین بررسی آسیب‌های مختلف خانواده‌ها در زمان اعزام فرزندان خود به خدمت سربازی، افزود: این مشکل باید بصورت ریشه‌ای حل شود و افراد بصورت داوطلب و مشتاقانه به خدمت سربازی بپردازند.

وی ادامه داد: سعی می‌شود مشکلات سربازان مرتفع شود و بصورت مجزا به آن پرداخته شود و حل مشکلات زندانیان و تقویت بخش امنیتی در زندان‌های استان و استفاده کارشناسی شده از ظرفیت‌های زندان بخصوص سربازان وظیفه‌ای که در سطح زندان‌ها خدمت می‌کنند می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

مدیرکل عفو و پیشگیری قضایی نیروهای مسلح استان تهران تصریح کرد: با بررسی‌ها و پیگیرهای مداوم مراجع قضایی از بند نظامیان زندان مرکزی تاکنون بسیاری از مشکلات زندانیان و همچنین پرونده‌های قضایی آن‌ها تعیین تکلیف شده است.

انتهای پیام

کد N995727

وبگردی