آفتاب

میرمحمدی: رسانه‌ها در پسا برجام نقش مهمی دارند

میرمحمدی: رسانه‌ها در پسا برجام نقش مهمی دارند

نماینده گلپایگان و خوانسار با بیان اینکه فضای آینده کشور امیدبخش خواهد بود، گفت: ظرفیت سرمایه‌گذاری‌های مشترک وجود دارد و ایران باید دروازه‌ای برای انجام فعالیت‌های علمی و تکنولوژی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان در گلپایگان، محمدحسین میرمحمدی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسانه‌ها در پسا برجام می‌توانند نقش مهمی داشته باشند، اظهار کرد: برجام یکی از موضوعات مهمی است که بعد از انقلاب در رابطه با انرژی هسته‌ای شکل گرفت، هم‌چنین تعامل و گفتمان دو جانبه با برخی از کشورها سبب جمع بندی شد که امیدواریم بتواند در آینده برای پیشرفت علمی کشور مفید باشد.

وی ادامه داد: رویکرد مجلس در ارتباط با برجام تعاملی و حل مسئله بود، البته در مجلس ایران همچون مجالس سراسر دنیا فضای مخالفت و موافقت وجود داشت.

نماینده گلپایگان و خوانسار با بیان اینکه فضای آینده کشور امیدبخش خواهد بود، گفت: هم‌چنین ظرفیت سرمایه‌گذاری مشترک داریم و این موضوع باید یک الزام معین داشته باشد و ایران به عنوان دروازه صادرات کالاهای آمریکایی و اروپایی قرار نگیرد، بلکه دروازه‌ای برای انجام فعالیت‌های علمی و تکنولوژی باشد.

وی در رابطه با تصفیه خانه آب شهرستان گلپایگان خاطرنشان کرد: قرار بود این پروژه تا پایان تابستان سال جاری به سرانجام برسد، اما به دلیل مابه التفاوت مبلغ پرداختی به پیمانکار جهت خرید تجهیزات اتمام پروژه به تعویق افتاده است.

نماینده گلپایگان و خوانسار ادامه داد: کار اجرایی خط ریلی اراک -اصفهان که از گلپایگان و خوانسار می‌گذرد با تخصیص 100میلیارد ریال آغاز خواهد شد، هم‌چنین 36میلیارد ریال برای طرح هادی روستاها و 17میلیارد ریال برای تکمیل جاده دوبانده گلپایگان-موته مصوب شد که در روزهای آتی 6میلیارد ریال آن به پیمانکار پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

کد N995661

وبگردی