آفتاب
مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران:

بی‌طرفی در انتخابات برای ایسنا یک اصل است

بی‌طرفی در انتخابات برای ایسنا یک اصل است

مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران در سفر یک‌روزه به اهواز از منطقه خبری ایسنا در خوزستان بازدید و با خبرنگاران این رسانه دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار بخش رسانه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، دکتر علی متقیان در این بازدید که با حضور رییس و معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی استان همراه بود‏، بر ویژگی‌های این رسانه مبنی بر امانتداری، صداقت و فهم و درک درست مطلب تأکید کرد و آن را دارای ارزش بالا و لطف خدا به این خبرگزاری دانست.

وی با اشاره به این‌ که ایسنا تنها خبرگزاری در ایران است که خط مشی خود را اعلام کرده و روی سایت قرار داده است‏، اظهار کرد: ما دارای خط مشی مشخص هستیم و ویژگی خاص ایسنا بی‌طرفی است. درست است که هر یک از ما از نظر فکری اعتقاداتی دارد که قابل احترام هستند اما در کار خبری و در ایسنا بی‌طرف هستیم؛ چرا که به دو ویژگی امانت و صداقت پایبند و در خط مقام معظم رهبری هستیم و در جهت منافع نظام جمهوری اسلامی قلم می‌زنیم.

متقیان با اشاره به انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی‏، درخصوص رویکرد ایسنا تأکید کرد: ما مجلسی می‌خواهیم که در شأن جمهوری اسلامی و متشکل از نیروهای متعهد و متخصص بوده و از نظر علمی بار زیادی داشته باشد‎؛ اگر یک کاندیدا از نظر ایمان و اعتقاد‏، یک فرد متدین و مقبول اما غیرعلمی باشد‏، مورد قبول نیست؛ چرا که هر کمیسیون در مجلس تخصص خود را می‌طلبد.

مدیرعامل خبرگزاری دانشجویان ایران خاطرنشان کرد: ما به دنبال مجلس متعهد و متخصص هستم. بی‌طرفی در انتخابات برای ما یک اصل است. مشارکت و حضور فعال و حداکثری در انتخابات هدف ما و این همان خواسته نظام جمهوری اسلامی است به همین دلیل باید در میان مردم شور و شوق برای حضور در انتخابات را ایجاد کرد.

به گزارش ایسنا، علی متقیان صبح امروز - دوشنبه - در سفر به اهواز پس از حضور در یادمان شهدای گمنام دانشگاه علوم پزشکی اهواز‏‏، دیدار با هیات‌ رییسه جهاد دانشگاهی و رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان‏، در ایسنای خوزستان حضور یافت.

وی همچنین ظهر امروز در بازدید از دانشگاه شهید چمران اهواز با سرپرست این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام

کد N995531

وبگردی