آفتاب
سردار نقدی

خون تمام شهدای ما به گردن امریکای جنایتکار است

خون تمام شهدای ما به گردن امریکای جنایتکار است

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه خون تمامی شهدای ما به گردن امریکای جنایتکار است گفت:ما حق همه این خونها را باز ستانده و امریکا را در جای خود می نشانیم.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی در مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام دفاع مقدس که در مجتمع دانشگاهی مطهری بسیج برگزار شد با بیان اینکه درس شهادتی که امام حسین (ع) به ملت ما آموخت جوانان این مرز و بوم را به میدان جهاد فرستاد گفت: امروز ثمره خون شهدا موجب خواری و ذلت قدرت‌های شیطانی و ابزارهای رسانه‌ای آنان شده است.

وی پیام شهدا را نترسیدن از دشمن و مسلح شدن به سلاح جهاد و شهادت عنوان و تصریح کرد: امروز دشمنان در تلاشند تا این سلاح راهبردی را از ما بگیرند و برای تحقق این هدف از تمامی ابزار و وسایل خود استفاده می‌کنند.

نقدی خاطر نشان کرد: راه امام حسین (ع)راه عزت ابدی است و ملت ایران این راه را یافته با افتخار ادامه می‌دهد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه خون تمامی شهدای ما به گردن امریکای جنایتکار است، گفت: ما حق همه این خونها را باز ستانده و امریکا را در جای خود می نشانیم.

وی با بیان اینکه تکفیری‌ها با هدایت امریکا پای در میدان تفرقه و مسلمان کشی گذاشته اند تصریح کرد :حضور جوانان ما در مراسم تشییع شهدا تجدید بیعت با ولایت است و اینکه بر عهد خود تا آخر ایستاده اند.

سردار جمشیدی فرمانده دانشگاه شهید مطهری بسیج نیز در این مراسم اظهار کرد: شهدا با حضور خود چراغ هدایت دانشجویان برای دفاع از آرمان‌های اسلام، انقلاب اسلامی، امام (ره) و شهدا شدند.

وی پیام شهدا را لبیک به نایب امام زمان (عج) عنوان و تصریح کرد: پیام این شهدای والامقام ایستادگی، ثبات قدم،جهاد و شهادت بوده و بیانگر این است که تا ظلمی هست جهاد و مبارزه ما ادامه دارد.

جمشیدی در پایان گفت: امروز نیز همان کسانی که در زمان امام حسین (ع) تردید ایجاد کردند در پی ایجاد تردید و ابهام در باور و اعتقاد جوانان هستند. امروز شمشیرهای ما برای مبارزه با دشمن برهنه بوده و تا غروب استکبار از پا نخواهیم ایستاد.

انتهای پیام

کد N995522

وبگردی