آفتاب
نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

مدافعان حرم سرافرازان جبهه مقاومت اسلامی هستند

مدافعان حرم سرافرازان جبهه مقاومت اسلامی هستند

مراسم تشییع پیکر، شهید علی‌محمد هزاره، شهید مدافع حرم، با حضور جمع کثیری از مسئولان و مردم در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه فارس، نماینده ولی فقیه در سپاه فجر استان فارس در مراسم تشییع پیکر شهید مدافع حرم، علی‌محمد هزاره، در شیراز، گفت: امروز رزمندگان جبهه جهانی مقاومت اسلامی با الگوگیری از عاشورا و سیره شهدا با تمام توان و از جان گذشتگی در مقابل دسیسه‌های استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

حجت‌الاسلام محمد حاجی‌زاده افزود: استکبار جهانی در سال‌های اخیر با تمام توان جبهه جدیدی را علیه مقاومت اسلامی در منطقه گشوده است و با حمایت از داعش و سایر گروه‌های تروریستی در سوریه قصد ضربه‌زدن به دنیای اسلام و جبهه مقاومت اسلامی را دارد.

وی با تصریح اینکه شهیدان مدافع حرم، سربُلندان جبهه جهانی مقاومت اسلامی هستند، گفت: دلباختگان سالار شهیدان امام حسین (ع) همراه با ملت مظلوم و مقاوم سوریه امروز در خط مقدم مبارزه سخت با استکبار جهانی قرار دارند و شهید محمد هَزاره نیز امروز به عنوان یکی از این سربُلندان شناخته می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه فجر فارس با اشاره به شاخصه‌های شهیدان مدافع حرم، گفت: این شهیدان با دلدادگی، از جان گذشتگی و ایثار ادامه دهندگان راه امام حسین (ع) و شهدای کربلا هستند.

انتهای پیام

کد N995490

وبگردی