آفتاب
رییس فرهنگ سرای اندیشه خبر داد

فراخوان ثبت نام آیین تجلیل از نوگلان حسینی

فراخوان ثبت نام آیین تجلیل از نوگلان حسینی

فراخوان ثبت نام نهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی-مداحان دانش‌آموز شهر تهران- از سوی فرهنگسرای اندیشه اعلام شد.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) سجاد نوروزی رییس فرهنگسرای اندیشه با اشاره به برگزاری نهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی افزود: نهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی با هدف نشر و اشاعه­ فرهنگ دینی، تشویق و ترغیب نوجوانان خادم اهل بیت(ع) و شناسایی استعدادهای بالقوه­ی مداحان نوجوان در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می‌شود.

وی درباره نحوه و مهلت ثبت نام دانش‌آموزان در این همایش گفت: امسال همچون دوره‌های گذشته با همکاری که با سازمان دانش‌آموزی شهر تهران داشتیم، فراخوانی جهت ثبت نام دانش‌آموزان علاقه‌مند، به مدارس شهر تهران ارسال شد؛ که قرار است دانش آموزان با مراجعه به معاونت پرورشی مدارس خود تا روز چهارشنبه 29 مهرماه اقدام به ثبت نام کنند.

وی گفت: آزمون ثبت‌نام کنندگان در همایش نوگلان حسینی طی روزهای دهم، یازدهم، دوازدهم و چهاردهم آبانماه ساعت 9 صبح در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه در فرهنگ سرای اندیشه برگزار می‌شود.

وی درباره شاخص‌های انتخاب دانش‌آموزان در این همایش افزود: برای مقطع ابتدایی خوش‌صدایی و تلفظ صحیح عبارات، در مقطع راهنمایی علاوه بر خوش صدایی، مقتل‌شناسی، رعایت متدهای مداحی و روضه‌خوانی و در مقطع متوسطه علاوه بر شاخص‌های ذکر شده آشنایی کافی با روایت‌ها و احادیث معتبر نیز مدنظر قرار داده شده است.

نوروزی اظهار کرد: در این دوره از همایش پس از برگزاری آزمون‌ها، از هر مقطع تحصیلی سه نفر برگزیده توسط هیئت داوران، طی مراسمی روز پنجشنبه 21 آبان ماه در آمفی تئاتر فرهنگ سرای اندیشه تجلیل بعمل خواهد آمد.

وی افزود: در اختتامیه نهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی-مداحان دانش‌آموز شهر تهران-به نفرات برگزیده اول تا سوم علاوه بر تندیس و لوح تقدیر به ترتیب کمک هزینه سفر حج، کمک هزینه سفر به عتبات عالیات و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

کد N995160

وبگردی