آفتاب

نسخه چینی باراک اوباما دقیقه‌ای 150 دلار درآمد کسب می‌کند!

نسخه چینی باراک اوباما دقیقه‌ای 150 دلار درآمد کسب می‌کند!

در حالی که کشور چین به تولید نسخه‌های بدلی اجناس برندهای معروف شناخته شده است، یک فرد چینی نیز در این کشور که ظاهری بسیار شبیه رئیس‌جمهور آمریکا داشته و نسخه چینی باراک اوباما است، کار و کاسبی پررونقی به راه انداخته است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه ان بی سی، این فرد چینی با نام "شیائو جیگوئو" به دلیل شباهت به باراک اوباما در مراسم‌ مختلف اعم از مهمانی‌های شرکت‌ها و گردهمایی‌های خصوصی پول خوبی درمی‌آورد. او برای هر 10 دقیقه اجرا معادل 1500 دلار پول می‌گیرد.

وی که 29 سال سن دارد اولین بار در سال 2008 فهمید که چهره‌اش شبیه به باراک اوباماست که در آن زمان به تازگی رئیس‌جمهور آمریکا شده بود.

وی اظهار کرد: یک روز من به دلیل گرم بودن هوا موهای خود را تراشیدم و یکی از همکارانم که اتفاقات ریاست‌جمهوری آمریکا را دنبال می‌کرد، به من گفت تو خیلی شبیه باراک اوباما هستی. من در آن زمان اصلا نمی‌دانستم که اوباما چه کسی است.

این فرد چینی در عین حال که ظاهری شبیه به اوباما دارد همچنین تلاش می‌کند که مثل او نیز حرف بزند.

شیائو اظهار کرد: من نمی‌توانم انگلیسی صحبت کنم و همواره در مراسم‌ ادای انگلیسی حرف زدن را در می‌آورم. از نظر کسانی که انگلیسی حرف نمی‌زنند حرف زدن من شبیه زبان انگلیسی است اما من خودم هم نمی‌دانم که چه می‌گویم!

وی اظهار امیدواری کرد که اگر یک روز باراک اوباما را ببیند از او تشکر خواهد کرد.

شیائو اظهار کرد: اگر یک روز من شانس دیدار با باراک اوباما را داشته باشیم از او تشکر می‌کنم. من فکر می‌کنم که میان ما یک نزدیکی‌ای وجود دارد چراکه گروه خونی ما یکی بوده و تاریخ تولدمان نیز به هم نزدیک است.

شیائو بعد از آن در چین شهرت پیدا کرد که در نمایش تلویزیونی استعدادهای چینی در سال 2012 شرکت کرد. این حضور او باعث شد که پیشنهاد بازیگری در یک فیلم کمدی به زبان چینی را نیز دریافت کند. او پیش از روی آوردن به اجرا و نمایش حدود یک دهه نگهبان یک کارخانه بوده است.

انتهای پیام

کد N995075

وبگردی