آفتاب
اسداللهی در گفت‌وگو با ایسنا،

باید مراقب بود برجام به نحو احسن اجرا شود

باید مراقب بود برجام به نحو احسن اجرا شود

یک عضو فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت مجلس با تاکید بر این که در برجام، مرحله اجرا از همه مهم‌تر است، گفت: در شرایط فعلی باید مراقب بود تا اجرا به نحو احسن انجام شود.

غلامرضا اسداللهی درگفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار کرد: طبق مصوبه مجلس در یکی از مواردی که مورد تاکید قرار گرفته این بود که اگر به هر دلیل طرف مقابل بخواهد دبه در آورد،‌ دولت ملزم است که اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد.

وی خاطرنشان کرد: در واقع پیشینه آمریکا نسبت به نظام و انقلاب ما پیشینه‌ای نیست که ما به آن اعتماد کنیم و همواره دشمنی داشته است و در جهت تحکیم رژیم صهیونیستی که رژیمی غاصب است، بر خلاف همه ضوابط و مقررات بین المللی عمل کرده است.

این عضو فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت مجلس افزود: بنابراین ما باید خیلی هوشمندانه و ظریف موادی را که در مصوبه مجلس با عنوان اقدام متناسب و متقابل است رصد کنیم و دولت هم باید آن را مورد توجه قرار دهد تا بتواند اقداماتی را که منافع مردم و نظام را تامین می‌کند، انجام دهد.

نماینده مردم تربت جام در مجلس اظهار کرد: امروز سال‌هاست که عضو NPT هستیم و به تعهدات آن عمل کرده‌ایم اکنون هم در جریان این توافق، هم حق ما تثبیت شده و هم تحقیق و توسعه در این ارتباط به رسمیت شناخته شده است.

اسداللهی تصریح کرد: در حال حاضر باید مراقب باشیم که اجرا به نحو احسن انجام شود، اگر اجرا نکنند این همه جلسات و گفت‌وگوهایی که ما و کشورهای متقابل داشته‌ایم، نتیجه‌ای ندارد، بنابراین باید دقت کنیم این توافق به نحو احسن انجام شود.

انتهای پیام

کد N994873

وبگردی