آفتاب

تازه‌ترین جزئیات عملیات بئر السبع/هلاکت یک افسر و یک شهرک نشین/زخمی شدن 34 نفر دیگر

تازه‌ترین جزئیات عملیات بئر السبع/هلاکت یک افسر و یک شهرک نشین/زخمی شدن 34 نفر دیگر

مجری عملیات در بئر السبع که به هلاکت یک افسر و یک شهرک نشین صهیونیست و مجروح شدن 34 تن دیگر انجامید، عاصم اعرج جوان 20 ساله ساکن اردوگاه شعفاط در شمال قدس اشغالی است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (آیسنا)، به نقل از سایت شبکه الجزیره، رسانه‌های صهیونیستی نخست اینگونه اعلام کردند که دو جوان فلسطینی دست به این عملیات زده‌اند به گونه‌ای که یکی از آنها با سلاح سرد به گروهی از نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست در مجتمع تجاری شهر بئر السبع حمله کرده و جوان دیگر هم با سلاحی که در اختیار داشت به سمت نظامیان و شهرک نشینان در ترمینال مرکزی این شهر تیراندازی کرد و در نهایت طی این عملیات یک افسر صهیونیستی کشته شده و 34 نفر دیگر هم مجروح شدند.

رسانه‌های صهیونیستی نخست مجروحان این عملیات را هفت نفر اعلام کردند اما بعدا مشخص شد که 34 نفر از جمله چند نظامی و افسر صهیونیستی در این عملیات زخمی شده‌اند که حال برخی از آنها نیز وخیم است.

از سوی دیگر، پایگاه خبری عبری زبان "0404" نیز اعلام کرد که صهیونیست کشته شده در عملیات بئر السبع یکی از نظامیان تیپ گولانی است.

شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که در جریان این عملیات، نظامیان رژیم صهیونیستی از ترس خود را در گوشه و کنار پنهان می‌کردند و جرات مقابله با جوان فلسطینی را نداشتند.

شبکه هفت تلویزیون صهیونیستی هم در تشریح جزئیات بیشتر این عملیات گفت که جوان فلسطینی پس از حمله به یک نظامی صهیونیستی موفق شد سلاح وی را به غنیمت گرفته و به سمت شهرک نشینان و نظامیان تیراندازی کند که طی آن یک افسر صهیونیستی به هلاکت رسیده و 34 تن دیگر هم زخمی شدند.

شبکه دوم رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که مجری عملیات بئر السبع یک نفر بوده است و پلیس صهیونیستی به سمت یک شهرک نشین به گمان اینکه همراه مجری عملیات است تیراندازی کرده و او را کشته‌اند.

برخی منابع هم گفته‌اند که پسر فرمانده سابق پلیس رژیم صهیونیستی در قدس نیز در میان مجروحان است.

شهردار بئر السبع در واکنش به این عملیات گفت: ما در مقابل عملیات‌های پیچیده و پیشرفته مبارزان فلسطینی قرار داریم و نمی‌توانیم برای هر شهرک نشین یک محافط بگذاریم و از آنها در برابر فلسطینیان حمایت کنیم.

در پی این عملیات قهرمانانه خیابان‌های شهر بئر السبع کاملا خالی شده و کسی جرات تردد در این شهر را ندارد.

رئیس پلیس شهر بئر السبع در تشریح این عملیات گفته است مجری عملیات تنها یک جوان فلسطینی بوده است که 3 نظامی صهیونیست را مورد حمله قرار داده و موفق شده سلاح یکی از آنها را به غنیمت بگیرد و پس از آن به سمت یک شهرک نشین اریتریایی تبار تیراندازی کرده است که این شهرک نشین از ترس به داخل سرویس‌های بهداشتی فرار کرده است و یکی از نظامیان صهیونیست به گمان اینکه او همراه مجری عملیات است به سمت او تیراندازی و او را کشته است و در نهایت نظامیان صهیونیست مجری عملیات را تا بیرون از ترمینال مرکزی تحت تعقیب قرار داده و پس از تیراندازی به سمت وی، او را کشتند.

پلیس رژیم صهیونیستی نیز در تشریح عملیات اعلام کرد که ده‌ها نظامی و شهرک نشین صهیونیست که هدف قرار گرفته بودند، بر زمین افتاده و در حال خونریزی بودند.

نظامیان صهیونیست که شوکه و وحشت زده شده بودند، پس از آن به اشتباه یک شهرک نشین اریتریایی را کشتند.

مجری عملیات نیز که همچنان در حال تیراندازی بود پس از اینکه ده‌ها نظامی را در داخل ترمینال مرکزی زخمی کرد، قصد خروج از ترمینال را داشت که ناگهان با ده‌ها نظامی دیگر مواجه شد و ترجیح داد به جای فرار تا آخرین لحظه به درگیری با آنها ادامه دهد و پس از اتمام گلوله‌هایش مورد اصابت قرار گرفته و به شهادت رسید.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این جوان فلسطینی یک قبضه سلاح ام 16 و یک قبضه سلاح کلت با خود به همراه داشت که آن را از نظامیان صهیونیست به غنیمت گرفته بود.

انتهای پیام

کد N994751

وبگردی