آفتاب
سید حسن نصرالله:

تکفیری ها بزرگترین خطر برای اسلام هستند

تکفیری ها بزرگترین خطر برای اسلام هستند

دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) با اشاره به اینکه تکفیری ها در حال حاضر بزرگترین خطر برای اسلام هستند بر مبارزه با رژیم صهیونیستی و این گروه های تکفیری تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، دبیرکل حزب‌الله لبنان در مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) تأکید کرد: به مبارزه با  رژیم اسرائیل و تکفیریها ادامه می‌دهیم.

سید حسن نصرالله با بیان اینکه تروریست های تکفیری در شرایط کنونی بزرگترین خطر برای دین اسلام به شمار می روند، تصریح کرد: اقدامات تروریستی و وحشیانه ای که تروریست های تکفیری انجام می دهند، هیچ ارتباطی به دین ندارد.

وی ادامه داد: نبرد امروز با صهیونیستها و داعش کاملا مشابه نبرد امام حسین (ع) با یزید است؛ ما امروز در جبهه حق علیه باطل قرار گرفته ایم.

سید حسن نصرالله ادامه داد: همانگونه که در کربلا اتفاق افتاد، ما باید هر آنچه که داریم از دارایی و خانواده و ... همه را در راه مبارزه با تکفیریها و صهیونیستها فدا کنیم؛ ما با یقین و چشمان باز در میدان نبرد با دشمن حاضر شدیم.

دبیرکل حزب الله لبنان تصریح کرد: بسیاری از خانواده های شهداء آرزو داشتند در زمان امام حسین (ع) حضور داشتند تا با شعار لبیک یا حسین (ع) به سپاهش بپیوندند؛ من اعلام میکنم که آن روز فرا رسیده و ما اکنون در آن روز قرار داریم.

وی ضمن رد اخبار منتشر شده مبنی بر وجود اختلاف در حزب الله در قبال بحران سوریه و همچنین چیره شدن احساس ناامیدی بر این حزب، اظهار داشت: حزب الله و تمامی مجاهدان و مسئولان و طرفداران آن همانگونه که در مواجهه با اسرائیل متحد و یکپارچه بود در ادامه راه هم به همین صورت پیش خواهد رفت.

سید حسن نصرالله ادامه داد: کسانی که در روز دهم ماه محرم از خانه ها خارج می شوند و شعار لبیک یا حسین (ع) سر می دهند؛ در واقع در حمایت از محور مقاومت شعار می دهند.

دبیرکل حزب الله لبنان افزود: برخی تلاش می کنند خسارت های وارد شده به حزب الله در نبردهای مختلف کنونی را زیاد جلوه دهند و من در پاسخ این افراد می گویم اگر حتی بیش از این هم شهید بدهیم از راه مقاومت دست نمی کشیم.

سید حسن نصرالله در پایان سخنان خود گفت: ما به راه جهادی و حسینی خود ادامه می دهیم؛ به راهی که بانوی بزرگ اسلام حضرت زینب (س) پیمود، ادامه خواهیم داد.

کد N994565

وبگردی