آفتاب

نتانیاهو: اسرائیل در اماکن مقدس مشکل نیست!

نتانیاهو: اسرائیل در اماکن مقدس مشکل نیست!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم با پیش نویس قطعنامه فرانسه برای اعزام ناظران بین‌المللی به اماکن مقدس در قدس مخالف است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی نشست کابینه این رژیم مدعی شد: اسرائیل در اماکن مقدس مشکل نیست بلکه اسرائیل راه حل است. ما با جدیت برای حفظ وضعیت کنونی اماکن مقدس تلاش می‌کنیم. فقط ما هستیم که چنین تلاشی می‌کنیم اما برخی افراد تندرو هستند که مساجد یکدیگر را ویران می‌کنند و به تجاوز علیه مراکز مسیحی و یهودی نیز می‌پردازند!

وی تاکید کرد که اسرائیل با پیش نویس قطعنامه فرانسه درباره اعزام ناظران بین‌المللی به اماکن مقدس در قدس که در شورای امنیت مطرح شده، مخالف است.

اظهارات نتانیاهو در حالی ایراد شده است که تنش و درگیری میان اسرائیل و فلسطین پس از تجاوزات مکرر اسرائیلی‌ها به مقدسات فلسطین بالا گرفته است. فلسطینی‌ها با عملیات‌های ضد صهیونیستی اسرائیلی‌ها را غافلگیر کرده و نتانیاهو در برابر اراده فلسطینی‌ها کم آورده است. تاکنون در درگیری‌های اخیر که فلسطینی‌ها از آن به عنوان "انتفاضه" قدس یاد می‌کنند 44 فلسطینی شهید و 5452 تن نیز زخمی شده‌اند.

انتهای پیام

کد N994324

وبگردی