آفتاب

ساماندهی محدوده ورودی جنوبی تهران با تعریض جاده قم

ساماندهی محدوده ورودی جنوبی تهران با تعریض جاده قم

شهردار منطقه 20 شهر تهران از اتمام تملک املاک معارض با طرح تعریض ورودی جاده قدیم قم و مناسب سازی سیمای ورودی جنوبی شهر تهران خبرداد.

به گزارش سرویس «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منصور کتانباف با بیان این خبر گفت: با ارائه تسهیلات تجاری رایگان و مشارکت مالکان، حدفاصل سه راه خیرآباد تا سه راه ایران ترانسفو به طور تقریبی 2200 متر در خیابان شهید رجایی تملک و آزاد سازی شده است.

وی بهسازی قدیمی ترین و مهمترین ورودی شهر تهران در پهنه جنوب را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و افزود: عملیات عمرانی تعریض و زیرسازی گذر 76 متری جاده قدیم قم نیز با پیشرفت 70 درصدی در حال اجراست که با اتمام آن سیمای منظرشهری در محدوده ورودی جنوبی شهر تهران بهسازی و ساماندهی می شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین محورهای دروازه ای مبادی شهر تهران در این محل اجرا می شود، گفت: طرح مطالعاتی پروژه دروازه ری در مرحله نهایی است که به منظور احیای ساختار تاریخی ومذهبی شهرری به زودی عملیاتی خواهد شد.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه 20، شهردار منطقه 20 در پایان یادآور شد: اصلاح شبکه معابر داخلی و به ویژه مبادی ورودی منطقه که از ورودی های مهم پایتخت نیز محسوب می شود در اولویت های مدیریت شهری است.

انتهای پیام

کد N994301

وبگردی